مشاور استاندار گلستان و دبیر اقامه نماز استان:هر کس نماز باور است نماز یاور هم می تواند باشد

البرز گلستان/ به گزارش خبرنگار امور نماز خبر البرز گلستان  سومین نشیت کارگروه نماز استان گلستان با حضور مهندس ربیعی معاونت مدیریت انسانی استاندار گلستان ورئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان و قاسم محدی مشاور استاندار و دبیر اقامه نماز استان و مدیران دستگاههای ذیربط جهت برگزاری اولین همایش تجلیل از نماز گلستان در محل سالن شماره ۳استانداری برگزار گردید.

قاسم محمدی مشاور استاندار در امور نماز و دبیر ستادنماز استان گلستان ضمن بیان اهمیت نماز و جایگاه آن در آموزه های دینی و نشر فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف از حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان و یک سخنراتن کشوری بعنوان سخنران اولین اجلاس نماز استان گلستان نام برد.

مشاور استاندار در امور نماز ضمن اعلام فعال بودن کلیه دستگاههای فرهنگی در سطح استان جهت برگزاری این اجلاس بزرگ و معنوی پخش کلیپ مخصوص نماز و معرفی یاوران نماز و تقدیر و تشکر از فعالین این عرصه و برگزاری مسابقه مقاله نویسی و و برگزاری نمایشگاه در محل اجلاس  و دعوت از ورزشکاران ملی استان و دانشجویان وبازاریان را از جمله برنامه های این اجلاس نام برد.

وی افراد موثر در نماز را ائمه جمعه و جماعات و رابطین نماز در دستگاهاهی اجرائی و دستگاهاهی که عضو شورای نماز هستند

محمدی سپس افزود: ما در مدارس و دانشگاهاه و بازار واصناف یاوران نماز داریم .

وی تصریح کرد: هر کس نماز باور است نماز یاور هم می تواند باشد..

دبیر اقامه نماز استان سپس از راننده تاکسی نام برد که در شیشه ماشین خود جمله نماز ستون دین است را درج کرده بود که ضمن تقدیر از ایشان به وی گفته شد که شما خودتان سفیران نماز هستید.

محمدی تصریح کرد : ان شالله روزی فرهنگ شود در آینده  که وقت نماز تمامی راننده های تاکسی در موقع اذان ظهر رادیوهای خود را روشن کنند تا اذان پخش شود.

لازم به ذکر است اجلاس استانی نماز در ۱۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۸صبح در محل تالار فخرالدین اعد گرگانی با حضور نماینده ولی فقیه در      گلستان و استاندار گلستان و مدیران اجرائی استان با سخنرانی یک مهمان کشوری جهت تجلیل ازنمازگزارن و حامیان نماز برگزار می گردد.

 

IMG_0433

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۲ ب.ظ

دیدگاه