مشاوراستانداردرامرنمازو مدیر ستاداقامه نمازاستان گلستان خبرداد: تقدیر از زحمتکشان عرصه نماز در اوّلین اجلاس نماز استانی

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان :برای اولین اول در کل کشور قبل از اجلاس سراسری نماز یک اجلاس استانی در استانها برگزار می گردد

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان دومین جلسه برگزاری اولین اجلاس استانی نماز امروز در ساختمان شماره ۳استانداری با حضورربیعی معاون استاندار و رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان وفضیلت مدیر کل ارشاد وحاج قاسم محمدی مشاور استاندار در امر نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان و مدیران دستگاههای اجزائی برگزار گردید.

حاج قاسم محمدی مشاور استاندار در امر نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان  در باره اهمیت این اجلاس بیان داشت این اجلاس برای اولین بار درسطح استان گلستان انجام می شود .و هدف از این اجلاس راسنجش دستاوردهای نماز نام برد.

محمدی در ادامه بیان نمود که تاکنون   تجربه ۲۳ اجلاس کشوری نماز در کشور می باشد گه در نهایت دستگاههای که در راستای فرهنگ نماز زحمت می کشند شناسایی می شوند و از آنان تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود:امسال برای اولین اول در کل کشور قبل از اجلاس سراسری نماز یک اجلاس استانی در استان داشته باشیم که در این اجلاس از کلیه فرهیختگان و تمامی مسئولین نماز که ضمن اینکه فعالیت کاری دارند اولویت اول آنان بحث نماز است.تقدیر و تشکر می گردد

مشاور استاندار در امر نماز و مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان سپس تصریح کرد:همچنین قرار است در اجلاس استانی از زحمات تمامی گروهها از جمله دانش آموزان دانشجویان و جوانان و ورزشکاران و بازاریان و مدیران دستگاههای اجرایی و مدیران مهدکودک بیمارستانها روحانیونی که نماز جماعت داشتند.و به نحوی که فعال بودند .تقدیر و تشکر گردد.

وی تصریح کرد:این اجلاس نمازمقرر شده است در همه استانها برگزار شود .

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان در باره توافقنامه ستاد مرکزی نماز باوزراو مدیرا کشوری اظهار داشت : توافقنامه ای حاج آقاقرائتی با وزرا بسته که امورات نماز را خود وزرا پیش ببرند که در این توافقنامه حاج اقا قرائتی ووزیر و نماینده رئیس جمهور رضائی   امضا کرده اند و هر دستگاه توافق کرده است که امورات نماز را در سازمان و وزارتخانه خود را راخودشان برگزار کنند.

وی افزود:یکی از این توافقنامه با وزیر کشور بوده است که وزیر کشورتعهدنموده است که اجلاس استانی را برگزار و در آن توافقنامه قرارشده است معاونین مدیریت انسانی استانداران به عنوان رئیس اجلاس استانی نماز باشند .

جاج قاسم اعلام کرد:این نشت دومین نشست بوده است که با حضور نماینده ولی فقیه و معاون استان و مدیران کارگروها انجام شده بود.

وی در خاتمه از  اصحاب رسانه که در باره ترویج فرهنگ نماز تلاش می کنند تشکر و قدر دانی کرد.

IMG_0332

IMG_0330

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹ ق.ظ

دیدگاه