مهندس پیشقدم رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گلستان:جشنواره شهید رجایی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی عملکرداداری/ اعتماد مردم مهمترین عقیه کارما

مهندس حسین پیش قدم :مهمترین عقیه کار ما اعتماد مردم است و این جشنواره بهترین فرصت برای اطلاع رسانی عملکرد اداری  به مردم است.

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال ۱۳۹۳با عنوان جشنواره شهید رجایی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور صادقلو استاندار ربیعی معاونت نیروی انسانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار گردید .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال ۱۳۹۳ اظهار کرد: : هدف اصلی جشنواره شهید رجایی شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد در سطوح مختلف با رویکرد کار تیمی است.

مهندس حسین پیش قدم توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم را پر اهمیت دانست و افزود: نتیجه اقدامات صورت گرفته در دستگاه های اجرایی در افزایش اعتماد مردم و نظام مند کردن فعالیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی خودنمایی می کند.

وی با تاکید بر تقویت اعتماد مردم، خاطر نشان کرد: باید تفکر شهید رجایی را در نظام اداری خود نهادینه کنیم و نسبت به عملکرد خود ارزیابی دقیق تری داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: مهمترین عقیه کار ما اعتماد مردم است و این جشنواره بهترین فرصت برای اطلاع رسانی عملکرد اداری  به مردم است.

مهندس پیش قدم  با بیان اینکه ۵۰ دستگاه اجرایی ملزم به شرکت در فرایند ارزیابی و عملکرد بوده اند، گفت: از این میان ۳۴ دستگاه ملزم و ۱۱ دستگاه غیرملزم در فرایند ارزیابی و عملکرد شرکت کرده اند.

وی افزود: برای ارزیابی سال گذشته ۲۵۱۶ نفر ساعت کار در قالب ۱۳ تیم کارشناسی در دوره ی ۱۲۰ روزه انجام شده است.

پیش قدم با تاکید بر تقویت باور و اعتقاد در مدیران نسبت به عملیاتی کردن برنامه تحول در نظام اداری، یادآور شد : احصا و اصلاح کلیه فعالیت ها و فرایند ها و تدوین سند بهره وری استان به منظور ارزیابی دقیق از جمله راهکارهایی است که در تقویت عملکرد دستگاه های اجرایی موثر است.

مهندس پیشقدم دز باره نفرات برتر این جشنواره  اعلام کرد: براساس شاخص‌های عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان رتبه نخست و ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، نوسازی و تجهیز مدارس، آب و فاضلاب شهری و شرکت توسعه نیروی برق استان رتبه دوم تا پنجم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در شاخص‌های اختصاصی، ادارات کل تأمین اجتماعی و ثبت احوال گلستان حائز رتبه‌های بر‌تر شده و در محورهای دولت الکترونیک، مدیریت منابع انسانی و صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری به ترتیب ادارات بیمه سلامت، ورزش و جوانان و اداره کل زندان‌های استان رتبه‌های بر‌تر را کسب کردند

 

 

IMG_0154

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه