دکتر نصرتی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان:مفتخریم که در حوزه سلامت دهان ودندان یکی از سه کلینیک مستقل دندانپزشکی کشور هستیم

رضایت ۱۰۰ درصدی بیمه شدگان گلستانی از درمان استان بر مبنای گزارش سیمای استان

به گزارش صبح گلستان به نقل از  روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان استان با حضور در برنامه تلویزیونی گفتمان که از سیمای مرکز گلستان تهیه وپخش می شود حضور یافت و به سئوالات مطرح شده پاسخ داد.

نکته قابل توجه در این برنامه زنده تلویزیونی پخش گزارشی از مصاحبه با بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان بود که حاکی از رضایت کامل وصددرصدی بود و همه بیماران از خدمات دریافتی راضی بودند.

دکتر نصرتی در این مصاحبه زنده تلویزیونی ضمن معرفی ۲ مرکز درمان بستری و ۷ درمان گاه استان به توسعه زیرساختمها و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت که در آینده نزدیک با بهره برداری از طرحهای عمرانی در دست ساخت وضعیت درمانی سازمان در استان بسیار دگرگون خواهد شد.

وی به ساخت درمانگاه در شهرهای آزادشهر – آق قلا – بندرگز  و استانداردسازی وافزایش سطح زیربنای اورژانس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان از ۶۰۰ متر به یک هزار و۶۰۰ متر اشاره کرد وافزود : علاوه بر موارد یاد شده دو درمانگاه آزادشهر و علی آباد کتول دوشیفته شده و تعداد تختهای ویژه وعادی را در دوبیمارستان افزایش داده ایم که می تواند کمک بزرگی به بیماران باشد ، در شرایطی که استان گلستان از کمبود نزدیک به ۳ هزار تخت بستری رنج می برد.

وی همچنین به تجهیز مراکز درمانی با بهترین تجهیزات روز دنیا اشاره کرد و اجرای طرح هتلینگ را یکی از دلایل عمده ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان دانست.

مدیر درمان گلستان با ذکر این نکته که در طول سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون بار مراجعه در استان پاسخ داده شده است افزود: در حوزه بیماران خاص ، شیمی درمانی  و رادیوتراپی براساس ضوابط سازمانی بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه ها طبق تعرفه دولتی پرداخت می شود و مفتخریم که در حوزه سلامت دهان ودندان نیز یکی از سه کلینیک مستقل دندانپزشکی کشور را دارا هستیم.

در این برنامه همچنین یک نظرسنجی از مخاطبان انجام شد که از بین سه گزینه توسعه مراکز درمانی – افزایش کیفیت و افزایش بکار گیری متخصصین مخاطبان به گزینه سوم رای داده و نزدیک به نیمی از مخاطبان معتقد بودند که اولویت درمان تامین اجتماعی در استان باید جذب متخصصان بیشتر باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۴ ب.ظ

دیدگاه