دکتر طیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان درانتخاب رئیس هئیت فوتبال استان:فوتبال امروزبه تنهایی یک ورزش نیست بلکه مقوله ای فراتراز ورزش است

به گزارش سرویس ورزشی البرز گلستان به مناسبت انتخاب رئیس هئیت فوتبال استان گلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جو.انان استان گلستان به اتفاق کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مجمع  با دستور انتخاب رئیس هئیت فوتبال حضور پیدا کردند.

دکتر طیبی تشکر از هئیت قبلی فوتبال  اظهار کرد: وجود این عزیزان در استان منشاء خیر و برکت است .

وی در ادامه ضمن تشکر از حاضرین در جلسه جهت انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان از اینکه این انتخابات در کمال سلامت برگزار شد ابراز خرسندی کرد و ابراز داشت : امروز اخلاق در این انتخابات پیش قدم بوده است .

طیبی با تبریک به رئیس جدید هیئت فوتبال گلستان بیان کرد: آقای کوهستانی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شده که نیاز است به برخی موضوعات توجه داشته باشد.

وی ابراز داشت د: بعد از برگزاری انتخابات مجمع  از همه پتانسیل با همه سلیقه ها باید استفاده شود.

دکتر طیبی در ادامه افزود : فوتبال مال همه است  و برهمه  تکلیف که از آن  مراقبت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اعلام کرد: فوتبال امروزبه تنهایی یک ورزش نیست بلکه مقوله ای فراتر از ورزش است و هم می تواند بر همه فرایندها  تاثیر بگذارد و هم از جامعه تاثیر بپذیرد.

دکترطیبی گفت: کار در  فوتبال امروز  به تلاش شبانه روزی نیاز دارد و باید از این ابزار برای جهت دهی به جامعه فوتبال استفاده کنیم و از ابتدای صبح تا انتهای شب برای آن وقت بگذاریم.

وی همچنین بیان کرد: فوتبال استان به خاطر وجود تیم های مختلف به تلاش فراهیئتی نیاز دارد و از همه اعضای هیئت درخواست می کنم فوتبال استان را تنها نگذارند تا فوتبال در مسیر روبه رشد خود با سرعت بیشتری جلوتر برود.

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در خاتمه از اصحاب رسانه حاضر در مجمع کارکنان و هئیت رئیسه قبلی تشکر کرد.

لازم به ذکر است  در مجمع انتخابات هیئت فوتبال گلستان ۲۹ نماینده از شهر ها و مراکز فوتبالی حضور داشتند  و در نهایت  قاسم کوهستانی با کسب ۲۰ رای در رقابت با صادق موسوی که ۹ رای را به خود اختصاص داد، به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت فوتبال گلستان انتخاب شد.

IMG_0141

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه