دکترغنیان معاون مجمع خیرین سلامت کشور :۳هزار و ۳۰۰ میلیون تومان خیرین در سلامت کشورسرمایه‌گذاری کردند

به گزارش سرویس خیرین سلامت گروه خبر البرز گلستان غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلاما استان گلستان و برزگر فرمادندار کلاله از طرح های خیرین سلامت در سطح استان گلستان داشته اند.

اسماعیل غنیان معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور در این دیدار اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار خیر در عرصه سلامت کشور شناسایی شده و علاوه بر آن ۶ هزار نفر عضو هیئت امنای مجمع خبرین سلامت هستند که در کنار شورای خیرین سلامت در سراسر کشور همراهی خوبی دارند.

وی افزود: از سال ۸۷ تا پایان سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیون تومان خیرین در عرصه سلامت کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشورتصریح کرد: بزرگترین پروژه بیمارستانی خیرین سلامت هم‌اکنون در شهرستان تبریز با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کمک اولیه توسط یک خیر در حال ساخت است.

غنیان افزود: علاوه بر این بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی، این فرد خیر در حال احداث یک مرکز دیالیز۱۱۰ تختخوابی در شهر تبریز است که وسایل و تجهیزات آن را نیز آماده کرده است.

وی درباره طرح‌های خیرین سلامت در استان گلستان نیز گفت: خیرین سلامت در استان گلستان فعال و پویا هستند و با یکدلی و همراهی همواره پای کار آمده‌اند.

معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با راهنمایی خیرین سلامت کشور آنها را نیز در کنار خیرین استان گلستان قرار داده تا اقدام ارزشمندی را به سرانجام برسانند.

غنیان گفت: در این راستا کمک مناسبی نیز از طرف خیرین سلامت کشور به استان گلستان برای تکمیل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهر کلاله و مرکز بهداشتی درمانی روستای گرگان‌دوز این شهرستان خواهیم داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه