همکاری دوجانبه شرکت گازواداره کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان درراستای تقویت وگسترش برنامه های فی مابین

به گزارش سرویس اجتماعی گروه خبر البرزگلستان  روابط عمومی،در نشست مشترکی که بین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان برگزارشد تفاهم نامه همکاری درخصوص تقویت وگسترش همکاری فی مابین به امضای طرفین رسید.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  در این خصوص اظهار کرد:در این نشست که با هدف ارتقاء و گسترش سطح همکاری بین شرکت گاز واداره کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان تشکیل شد تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا شده و گسترش همکاری هرچه بیشترمورد تاکید قرارگرفت .

  وی افزود:در این تفاهم نامه موارد مختلفی منجمله اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل،انجام رزمایشهای عمومی و تخصصی مشترک ،بهره گیری از توانمندیهای متقابل نظیر مدرسان ، فضای آموزشی و تحقیقاتی وپژوهشی برای کلیه پرسنل وهمچنین تبادل اطلاعات و امکانات لحاظ شده که به اجرا در خواهد آمد.

مهندس  جمال لیوانی در ادامه گفت:در این تفاهم نامه افزایش سطح همکاریهای مشترک بویژه در زمینه پدافندغیرعامل، آمادگی مقابله با حوادث ناشی از گاز و همچنین انجام مانورها مرتبط و موارد دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم از توان و تجربیات علمی و عملی یکدیگر بهره گیری نموده تا به کیفیت مطلوب برسیم.

  وی تصریح کرد:تبادل علمی متقابل در زمینه های مشترک و بهره گیری از توانمندیهای طرفین و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در قالب پروژه های پژوهشی از دیگر موضوعات تفاهم نامه می باشد.

مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه خواستار توجه مسئولین به مصرف بهینه گاز برای پیشگیری از افت فشار شده و اظهار داشت: امیدواریم با اجرای مطلوب مفاد این تفاهم نامه با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بتوانیم خدمات شایسته و در خور تحسینی را به مردم شریف استان ارائه داده و به اهداف مورد نظر دست یابیم .

همچنین مهندس غریب ابادی مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان در باره برنامه ها و اهداف پدافند غیر عامل استان و نحوه همکاری فی ما بین توضییحاتی دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۲ ق.ظ

دیدگاه