سردار صید کرمی سرپرست هیئت نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح کشور : دیدار با خانواده های معظم شهدا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هست

کدخبر؛۷۸۸۱۷

✅سردار صید کرمی: ما هرچه داریم به برکت شهدای عزیزمان است

البرزگلستان ،سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرحیم صید کرمی سرپرست هیئت نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به اتفاق هیئت همراه با حضور در منزل شهید مرزبان احمد کندابی ضمن دیدار با خانواده شهید از همسر و فرزندان شهید دلجویی نمودند.

وی در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یاد شهیدان را یاد بود ارزش های انسانی دانست و گفت: ما هرچه داریم به برکت شهدای عزیزمان است و حسب فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید یاد شهدا را همیشه در فضای جامعه زنده بداریم.

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و البته افتخاری بزرگ است که وظیفه یکایک ما مسئولان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا است که ایران اسلامی مقتدرانه درعرصه‌های مختلف حضور دارد و تا راه و آرمان آنها وجود دارد، کشور ما عاری از هرگونه ناامنی است.

شایان ذکر است ستوان دوم احمد کندابی روز شنبه ۱۶آذر ماه سال ۹۸ به همراه ۲ همرزم خود در بندرلنگه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پس از تشییع با شکوه پیکرش در گلزار شهدای زادگاه خود، روستای باغو شهرستان بندرگز در جوار شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی به خاک سپرده شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ ق.ظ

دیدگاه