مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:صبر و استقامت جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی و درس آموز است

کدخبر:۷۸۷۸۹

البرز گلستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهرستان گنبد کاووس که به منظور بازدید ادواری و دیدار با جامعه ایثارگری این شهرستان انجام شد، گفت: صبر و استقامت جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی و درس آموز است و باید مشی زندگی این بزرگمردان به‌عنوان یک الگو برای همگان تبدیل شود.

صبر و استقامت جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی و درس آموز است

به گزارش ایثار واحد گلستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق معاون بهداشت و درمان، مددکاری و مشارکت های مردمی، روسای حراست، بازرسی، منابع انسانی و آموزش در سفر به شهرستان گنبد کاووس ضمن بازدید ادواری از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس که باهدف بررسی مشکلات و برنامه های این شهرستان و همچنین نظارت ستادی انجام پذیرفت، با جانبازان ۷۰ درصدجمشید بیات، عبدالرحمان نازقلیچلی و غلامحسین سرگزی دیدار کرد.

دکتر جمال اسدی در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حماسه ملی ۱۷ شهریور، گفت: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع‌مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود.

وی افزود: صبر و استقامت جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی است و باید مشی زندگی این بزرگمردان به‌عنوان یک الگو برای همگان مطرح باشد.

وی ادامه داد: خدمت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با فداکاری از تمامی هستی خود در راستای پایداری نظام اسلامی گذشتند موجب افتخار و اجر اخروی است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ ب.ظ

دیدگاه