وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:همه مردم استان قدردان زحمات خانواده شهدا و ایثارگران هستند

البرز گلستان / مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای سوانح هواپیمایی که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در طلیعه دهه فجر انقلاب این مراسم با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: جشن ها و برنامه های مختلفی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و امیدواریم در ایام الله دهه فجر حماسه با شکوهی با حضور گسترده مردم به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وجود بیاوریم.

وزیری با بیان اینکه استان گلستان بالغ بر ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: همه اقوام در کنار یکدیگر با صلح و سازش در کنار هم زندگی می کنند و این وحدت و انسجام به واسطه وجود علمای دین و نماینده ولی فقیه در استان گلستان است.

وی افزود: همه مردم استان قدردان زحمات خانواده شهدا و ایثارگران هستند وامیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر شهدا بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه عرضه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار حضور پرشوری را از خود نشان دادند و بیان کردند که راه این سردار بزرگ مقاومت ادامه خواهد داشت.

وزیری ابراز داشت: دشمنان در سال گذشته تلاش زیادی داشتند تا جمهوری اسلامی ایران نتواند چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرد و امسال شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود را نیز پشت سر می گذارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۵۴ ب.ظ

دیدگاه