دکتر نادری فرماندارکرگان به همراه بخشیانی دبیر اجتماع بزرگ مهدویون از اجماع بزرگ مهدویون استان با طبخ ۷۲ دیگ اطعام حسینی در گرگان و همزمان در ۷۲ شهر کشور خبر دادند

کدخبر:۷۸۱۳۶

البرز گلستان، نشست خبری اجتماع بزرگ مهدویون استان گلستان با حصور دکتر نادری و معاونین فرماندار و بخشیانی دبیر این اجتماع بزرگ امروز در دفتر فرمانداری با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دکتر نادری دراین نشست  گفت : در این دهه شور وحسینی را شاهد بودیم و شور حسینی عالم را در حال  در بر گرفتن است.

وی افزود: همه تکایا درددهه اول فعال هستند و در دهه دوم این شور حسینی باید ادامه پیدا کندتا اربعین حسینی.

فرماندار گرگان در ادامه گفت:سعی داریم حرکات مردمی را در مراسمات حمایت کنیم و این باعث امنیت بیشتر در کار می شود. و اجتماع بزرگ مهدوین آن شالله امسال فعال تر می شود.

نادری در ادامه بیان کرد: بهترین امر بمعروف که تحت تاثیر قرار می دهد همین مناسبت‌ها است.

بخشیانی دبیر برگزاری این اجتماع در این مراسم کفت :هفتاد دو دیگ در ۷۲ شهر که بر روی هر ریگ نام یک شهید روی آن حک شده است.

وی افزود:یک مراسم متمرکز در شهر گرگان صورت می گیرد که در ابتدا کار کاروان اسرا از خیابان ولیعصر با ۱۵۰ تعزیه خوان از شهر انبارالعلوم به گرگان وارد می شوند.

وی افزود: کاروان از ساعت ۶ غروب به طرف شهرداری حرکت می کنند  و مراسم مهدویان ساعت۸ شروع وبا مداحی حاج مهدی مختاری ادامه پیدا می کند و این مراسم در خیابان شهید بهشتی انجام می شود.

بخشیانی افزود: بیش از ۸۴ روستا و محله و هیئت  را به صورت حضوری مراجعه  و از آنان دعوت بعمل آمد.

بخشیانی افزود:این برنامه با همکاری فرمانداری و شهرداری گرگان و نهادهای مختلف انجام می شودو ما بدنبال تجمیع اجتماع چند هزاری  در این مراسم می باشیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴ ق.ظ

دیدگاه