مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در شهرستان کردکوی ودر دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران:خانواده های معظم شاهد و ایثارگر پرچمداران ایثار و از خودگذشتگی و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

کدخبر:۷۷۹۲۵

البرز گلستان، حضور مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در شهرستان کردکوی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران
💢مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق معاون بهداشت و درمان، روسای حراست، بازرسی، منابع انسانی و مددکاری و مشارکت های مردمی در سفر به شهرستان کردکوی ضمن بازدید ادواری از بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی که باهدف نظارت ستادی انجام پذیرفت، با پدر معظم شهید رمضانعلی شهری، جانباز ۷۰ درصد ابوالفضل خلیلی و آزاده و جانباز سید محمد سلمانی دیدار کرد.
🔻دکتر جمال اسدی در این دیدار ها ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سیره شهدا و ایثارگران راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند و ما باید با نور هدایت این بزرگمردان در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی گام برداریم.
🔹وی افزود: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر پرچمداران ایثار و از خودگذشتگی و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و حضور این عزیزان به عنوان سرمایه‌های عظیم و پشتوانه‌های استوار نظام، ایران اسلامی را از هر گزندی در امان نگه خواهد داشت.
🔸دکتر اسدی ادامه داد: خدمت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با فداکاری از تمامی هستی خود در راستای پایداری نظام اسلامی گذشتند موجب افتخار و اجر اخروی است.
♦️مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: مسئولان برای تلاش بیشتر درراه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار و تلاش بیشتر می‌گیرند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ ق.ظ

دیدگاه