در دیدارمدیرکل و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیادشهید وامورایثارگران گلستان با خانوده شهدامطرح شد:ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهمترین هدف بنیاد

کدخبر:۷۷۸۵۸

البرز گلستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد گلستان در سفر به شهرستان علی آباد کتول با همسر و فرزند معظم شهید سید رضا حسینی دیدار کرد.
🔻دکتر جمال اسدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
🔹وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
🔸این مقام مسئول تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱ ب.ظ

دیدگاه