مهندس ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد: سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۷۰ میلیارد تومان در پروژه های آب و فاضلاب استان ، سامانه ۱۲۲ آماده دریافت گزارش و بزودی در زمینه ارائه خدمات به مشتر کین فعال می شود.

کدخبر:۷۷۸۴۹

البرزگلستان،  مهندس ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان امروزشنبه در نشست خبری  با اصحاب رسانه استان با موضوع هفته صرفه جویی در مصرف آب در سالن اجتماعات شرکت برگزارشد.

مهندس رحیمی با بیان اینکه ۲۵ الی ۳۱ خرداد عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شده گفت شعار هفته امسال با عناوین آب،  محور امنیت و ضامن توسعه اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب از جمعه ۲۵خردادبا عنوان آب ، ارزش های دینی و ملی و۲۶خردادخانواده ، فرهنگ و مدیریت مصرف  و عناوین روزهای بعد پساب ، صنعت و محیط زیست  و آب،  اقتصاد و بهره وری و عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی و پنج شنبه ۳۱خرداد آب ، آموزش شهروندی مسئولیت پذیری نام گذاری شده است ،

وی افزود: در پروژه های آب و فاضلاب استان ۱۹۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد

مهندس رحیمی گفت :ما به سمت استفاده از طرفیت های تکنولوژی می رویم مانند سامانه ۱۲۲ هر گونه اتفاق را گزارش بدهید ودرحال ارتقا برای ارائه خدمات به مشترکین می باشیم.

وی افزود:الگو مصرف در بعصی شهر ها ۱۲ متر و دربعضی شهرها ۱۵ متر مکعب می باشد و مشکل ما عبور از الگوی مصرف می باشد.

رحیمی گفت: آب امانت آیندگان است  پویش ۵۰ لیتر در هر خانوار داریم و دوبرابر نرم جهانی ما مصرف آب داریم و اقتصاد ضعیف در مصرف آب تاثیر دارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی ماقرائت اشتباه مامورین  از کنتور می باشد و ما جابجایی مامورین داریم.

رحیمی گفت :تمام مامورین قرائت آب ملبس به لباس رسمی و کارت شناسایی شده اند و پایش روستاها و کمیته انشعابات غیر مجاز از مشکلات ما می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود:گرگان و گنبد به عنوان پایلوت در زمینه پایش آب معرفی شده اند و ما درتامین و مدیریت مصرف کوتاه مدت ، میان مدت ودراز مدت برنامه ریزی کردیم.

وی گفت :در حوزه فاضلاب سال گذشته فاضلاب گنبد بهره برداری رسید واولین مجتمع جمع آوری فاضلاب ۴ روستای استان در غرب استان بنام مجتمع طرح تلور بزودی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ۲۴ ناوگان آبرسانی سیار در استان داریم که سن بالایی دارند.

وسال گذاشته ۲۰ هزار سرویس به روستاها باجمعیت ۱۲۰ هزار نفرآبرسانی شده است.

رحیمی درادامه بیان کرد:

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه