آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در دیداربا رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:وحدت ، تاکتیک مصلحتی نیست «بلکه تکلیف شرعی»است/عصاره همدلی و وحدت بین مسئولین» شورای تامین استان است

کدخبر:۷۷۱۳۵

البرز گلستان: حضرت آیت الله نورمفیدی دردیدار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشوربا ایشان گفت؛  الحمدالله« وحدت »در استان ما نهادینه شده است .

وی افزود:استان گلستان از جهت «وحدت و یکپارچگی» در کشور بی نظیر است.این مایه خوشحالی است که همه اقوام و مذاهب در استان گلستان در کمال «صفا و صمیمت با حفظ وحدت و یکپارچگی» در کنار هم زندگی می‌کنند.

امام جمعه گرگان افزود:بر وحدت و یکپارچگی بین مردم ، در بین مسئولین استان نیزاین وحدت و همدلی «مشهود» است.وهر کجا اگر مشکلی وجود داشته باشد درباره استان گلستان تاکید بزرگان کشور بر این است که حساب گلستان ازجاهای دیگر جداست و از این منظر نیز«خدا »را شاکریم

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه بیان کرد:مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با اشراف کامل به مسائل کشور فرمودند؛ استان گلستان می‌تواند« الگویی برای جهان اسلام» در زمینه وحدت و انسجام باشد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود:همان روزهای اول وحدت و انسجام دراین دیار براساس «صداقت و احترام متقابل» و وظیفه مهم مذهبی ، اعتقادی و قرآنی شکل گرفته است.

وی تاکید کرد:وحدت ، تاکتیک مصلحتی نیست «بلکه تکلیف شرعی» است.و«عصاره همدلی و وحدت بین مسئولین» شورای تامین استان است که بنده به سهم خودم از زحمات اعضای محترم این شورا تشکر می کنم ومراقبت ،همدلی و هماهنگی در شورای تامین در تمامی مسائل استان گلستان «موثر» بوده است.

💠در تصمیم گیریهای مدیریتی استان دخالتی ندارم اما در صورت لزوم گاهی «تذکر و ارشاد» به مسئولین را دارم .

💠مردم از «گرانی و تورم» ناراحت هستند و انتظار دارند که مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل نمایند.

💠به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب ،راه حل مشکل کشور در زمینه معیشت و تورم و گرانی جهش تولید و مشارکت مردم است که این مهم نیازمند «راهبردهای اساسی» می باشد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ ق.ظ

دیدگاه