دیدار دکترجمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با مهندس رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس پیرامون مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان و برنامه های آتی بنیاد

کدخبر:۷۷۰۶۵

البرز گلستان _مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تمام توان پیگیر حل مشکلات و رضایت حداکثری جامعه ایثارگری استان هستیم.

دکترجمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشستی صمیمی با مهندس رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان گلستان و برنامه های آتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این نشست حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را برای مسئولان راهگشا دانست و افزود: همه ما مدیون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران هستیم و باور داریم که شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند.

وی ضمن خوش آمد گویی به مهندس رمضانعلی سنگدوینی، افزود: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام توان پیگیر احقاق حقوق حقه جامعه ایثارگری است و با تمام توان تلاش می کند تا بتواند بخشی از مشکلات آنان را مرتفع نماید.

وی ادامه داد: همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی با این دستگاه ارزشی در راستای خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر میتواند در حل مشکلات این قشر معزز راهگشا باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: قامت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان باید به بالاترین جایگاه خود برسد و دفتر ارتباط مردمی و اینجانب، تمام قد و تمام وقت در خدمت خانواده های شهدا وایثارگران هستیم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ ب.ظ

دیدگاه