بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:واریز اولین مرحله فطریه جمع آوری شده به حساب بیماران سرطانی و صعب العلاج

کدخبر:۷۶۸۷۷

واریز اولین مرحله فطریه جمع آوری شده به حساب بیماران سرطانی و صعب العلاج

البرز گلستان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از واریز اولین مرحله زکات فطریه جمع آوری شده در همان روز عیدفطر به حساب خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه ۱۷۳۰ پایگاه در سطح استان گلستان فطریه و کفاره مردم مؤمن و خداجوی را جمع آوری می‌کنند، افزود: در مرحله نخست ،مبلغ ۹۸۰میلیون تومان در روز اول عید فطر به حساب۲۰۹۷بیمار سرطانی و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد واریز شد.

🔻بابایی افزود:مراحل بعدی پس ازدریافت وجوهات مردمی،بحساب نیازمندان با اولویت ایتام ، واریز می شود.

وی افزود: جمع آوری زکات فطره و همچنین کفارات مردم مؤمن و نیکوکار همچنان تا جمعه ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد.

🔻بابایی با اعلام روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه، گفت: کد دستوری #۵*۰۱۷*۸۸۷۷*

و شماره کارتهای ۰۲۲۶_۹۹۹۷_۹۹۱۸_۶۰۳۷ برای فطریه عام و شماره کارت ۰۵۹۴_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای فطریه سادات و همچنین شماره کارت ۰۲۹۷_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت کفارات عمد و غیر عمد پیش بینی شده است.

🔻مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به طرح نانینو درتمامی دستگاههای کارتخوان نانوایی های دولتی سطح استان ، گفت: آن دسته از مردمی که موفق به مراجعه حضوری در پایگاههای جمع آوری زکات فطریه وکفارات نشدند، میتوانند از بستر فراهم شده در دستگاههای کارتخوان تمامی نانوایی های دولتی در سراسر استان استفاده ونسبت به پرداخت زکات فطریه و کفارات خود تا ۲۴ فروردین ماه اقدام نمایند.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ ب.ظ

دیدگاه