دکترخمری فرمانده سابق لشکر ۳۰ گرگان واز همرزمان شهید صیاد شیرازی در محفل انس با قرآن تیپ ۳۰ شهید متاجی گرگان:سپهبد شهید صیاد شیرازی عیار و تراز مقاومت ملی و دفاع مقدس ایران اسلامی است

کدخبر؛۷۶۸۵۰

فرمانده سابق لشکر ۳۰ گرگان:روحیه جهادی و انقلابی شهید صیاد شیرازی الگویی برای ارتش امروز است

البرز گلستان/استاد دانشگاه و فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از شهید صیاد شیرازی به‌عنوان الگویی برای ارتش امروز ایران نام برد. امیر سرتیپ۲ منصور خمری امروزدر مراسم سالگرد شهادت صیاد شیرازی در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل و شهردار گرگان و کارکنان پایور و وظیفه  تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در مراسم محفل انس با قرآن گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی یکی‌از چهره‌ها و فرماندهان نظامی در تاریخ معاصر ایران است که می‌تواند عیار و تراز مقاومت ملی و دفاع مقدس ایران اسلامی را معرفی و عرضه کند. رئیس کانون بازنشستگان ارتش با برشمردن ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی بیان کرد: رویکردها و کارکردهای این شهید بزرگوار به‌ویژه در حوزه دفاعی با گذشت بیش‌از دودهه از شهادتش همچنان الهام‌بخش و مورد تأسی آحاد نیروهای مسلح و مدافع میهن اسلامی‌ست.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی دانش‌آموخته مکتب ولایت است و به همه ملت ایران تعلق دارد و مردم عزیز ایران شجاعت، رشادت و ایثارگری‌های این شهید بزرگوار را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند. فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان تصریح کرد: روحیه جهادی، انقلابی، بسیجی و رفتار ایمانی توأم با اخلاص، صداقت، جدیت و نیز قاطعیت به‌هنگام، شهید صیاد را معرف و الگویی برای ارتش انقلابی امروز جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

خمری خاطرنشان کرد: هوشمندی، صلابت و برخورد قاطعانه و غیرمحافظه‌کارانه صیاد شیرازی در برابر دشمنان ملت ایران به‌ویژه دشمن بعثی، تروریست‌های تحت حمایت استکبار جهانی و نیز گروهک منفور و پلید منافقین در دفاع مقدس هشت‌ساله، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه