دیدار ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران با دکتر جرجانی شهر داری کردکوی در راستای تعامل با نیروی دریایی و ورزشهای دریایی و ساحلی گلستان:ناخدا خسروی :دکتر جرجانی افتخاری برای ایران اسلامی است که مادام در حال تعامل و تعادل وتعالی مردم شهر می کوشد

کدخبر:۷۶۵۳۰

البرز گلستان/ دیدار ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران با دکتر جرجانی شهر داری کردکوی در راستای تبریک روز شهردار و همکاری فی مابین در زمینه های مختلف و تقویت ورزش هیات‌های ورزشی دریایی و ساحلی استان گلستان صورت گرفت : ناخدا خسروی در این نشست ضمن تجلیل از خدمات ارزنده دکترجرجانی شهردار کردکوی در انجام کارهای عمرانی و زیبا سازی محیطی از وی بعنوان یک جهاد گر یاد کرد. وگفت : ما امروز در کنار هم قرار گرفتیم تا در راستای برنامه های ارزشی و ورزشی  نیروی دریایی و هئیت های ورزشی دریایی و ساحلی در راستای امید آفرینی  انجام بدهیم.

ناخدا خسروی افزود:حضور دکتر جرجانی افتخاری برای ایران اسلامی می باشد که مادام در حال تعامل و تعادل وتعالی مردم شهر کوشا می باشند.

وی در ادامه افزود: شما به جلال و جبروت شهر کردکوی می افزاید در این دوباره قرآن و طبیعت واین برای ما بسیار با ارزش است.

دکتر جرجانی شهردارکردکوی در ادامه این نشست نیروی دریایی ارتش ج اا را به حافظان این خاک و دریا نامید که با گدشت و ایثار خود امنیت را در ایران اسلامی پایدار می کنند و دشمنان ایران اسلامی از رشادت‌های ارتشیان ما با ایثارگری خود لرزه بر اندام دشمنان می اندازند هرلس دارند.

شهردارکردکوی در این نشست اعلام آمادگی کرد شهرداری و شورای شهر در راستای حمایت از برنامه های نیروی دریایی در استان حتما حمایت خواهد کرد.

در این نشست ناخدا خسروی به مناسبت روز شهردار طی اهدای گل از زحمات دکتر جرجانی شهردارکردکوی تقدیر کردند.

در این نشست محمد آذری مدیر بنیاد نیمروز استان گلستان  به همراه چندتن از رسانه هاحضور داشتند

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ ب.ظ

دیدگاه