متکی مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان:همراهی رسانه ها در قرارگاه های شهید همدانی و فجر منجر به انعکاس تلاش مدیران دستگاه ها و دلگرمی و تلاش بیشتر می شود

کدخبر: ۷۵۸۵۳

البرز گلستان/ درنشست خبری استاندار گلستان با اصحاب رسانه استان ابتدای این جلسه مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در استان گلستان منحصر بفرد بوده است.

علی متکی یادآور شد: ۲ سفر ریاست محترم جمهور به گلستان سرعت حرکت در مسیر توسعه استان را چندین برابر کرد.

وی ادامه‌داد: در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان یکی از بارزترین مسایل همراهی کم نظیر اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان، صاحبان قلم، مدیران خبرگزاری ها و نشریات و مدیران صفحات مجازی بود که تلاش آنان شایسته تقدیر است.

متکی خاطر نشان کرد: همراهی اصحاب رسانه استان در طول دولت سیزدهم یکی از نقاط قوتی است که زمینه پیشبرد اهداف توسعه استان را فراهم کرده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان تاکید کرد: همراهی رسانه ها در ظرفیت های همچون قرارگاه شهید همدانی و قرارگاه فجر که منجر به انعکاس تلاش مدیران دستگاه ها و مجموعه مدیری استان می شود ، منجر به دلگرمی و تلاش بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر اراده ی ملت است و تلاش رسانه ها و اصحاب قلم برای حضور مردم در این عرصه ضروری است و همه باید هر آنچه در توان داریم برای ارتقا مشارکت مردم به میدان آوریم.

گفتنی است در این نشست خبری تعدادی از اصحاب. سرانه پرسش های خود را مطرح کردند که استاندار گلستان و معاونین پاسخگویی لازم را صورت دادند..

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۶ ب.ظ

دیدگاه