فرمانداری کردکوی تا کی باید با سرپرستی مدیریت شود؟/ از رسول جوادی

کدخبر:۶۰۴۶۸

البرزگلستان/

✍یادداشتی از؛
عبدالرسول جوادی بالاجاده

استاندارمحترم گلستان:
شهرستان کردکوی را دریابید/ فرمانداری کردکوی تا کی باید با سرپرستی مدیریت شود

بی شک کردکوی یکی از شهرهای مهم و مرکز انتخاباتی در غرب استان است که دارای ویژگی‌های خاص در حوزه های سیاسی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و…که آن را در سطح استان متمایز کرده است.

🎤پیشینه، تاریخ ، فرهنگ، گستردگی اقوام و وسعت جغرافیایی و تعداد روستاهای تابع، فعالیت‌های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی آن می‌طلبد تا برای مدیریت ،باثبات شهرستان، چاره اندیشی و فکری اساسی شود!

👈مدیریت چند ماهه با حکم (سرپرستی) مهمترین پست شهرستان (فرمانداری) به یقین چالش هایی در اجرای برنامه های تبیینی دولت محترم و پیگیری و مطالبه گری بحق مردم شهرستان ایجاد ،خواهد کرد.

با این باور و یقین که نمی‌شود، در شهرستانی که فرماندار آن خود سرپرست و دارای ثبات مدیریتی نمی باشد، برای انتصاب مدیران دستگاههای اجرایی تصمیم گیری قطعی گرفت.

🎤بی شک کردکوی میدان پرورش مدیران با تجریه، کارآمد و با تعاملات بسیار بالای اجتماعی و فرهنگی با مردم از گذشته تاکنون و در دولتهای متفاوت، حتی با گرایش‌های سیاسی متفاوت بوده است!

دولت مردمی در انتخاب شاخص های مدیریتی با شعار جوان گرایی ، گاها دچار تعجیل و شتاب زدگی شده است و با انتخاب افرادی که بعضاً با فاصله ای فکری ونگرش اجرایی در گرایش سیاسی دولت مردمی دارند را در تصدی مسئولیت‌های سنگین می گمارد، که عملا شناختی دقیقی از مسئولیت ، مأموریتها و امور مردم و شهرستان ندارند و انچه مورد انتظار دولت محترم در جذب رضایتمندی مردم است مواجهه می باشد

( با وجود نیروهای متعهد ، مستعد وهم فکر در سنگر خدمت رسانی به مردم ، در شهرستان کردکوی، خود جای بحث دارد)!

🎤 انتصاب مدیریت با عنوان ، سرپرستی شهرستان ها ، یعنی مدیریت امور شهرستان رها شده می باشد !

و سرپرستی ، فرماندار با نوع نگاه فردایی نامعلوم از بودن یا نبودن در اجرای مدیریت جدی با تزلزل وعدم دلگرمی ،اقتدار وقدرت وافی در اجرای امور محوله برخوردار است!

👈بی شک؛ مدیران اجرایی دستگاهها محکم و با برنامه در شهرستان ظاهر نمی شوند.

🎤استاندار محترم؛ تا کی پس از ۹ ماه از استقرار دولت سیزدهم، و ابلاغ سرپرستی چند ماهه به فرماندار ، باید مدیریت در خوف و رجاء را تجربه کرد؟!

** گناه مردم شهرستان کردکوی چیست؟
بانگاه دیگر، شهرستان را با این نوع انتصاب رها شده «کردکوی »انگار ، محل آزمون وخطای مدیران دست ِچندم پارالمپیکی و با زبان ساده، محل کارآموزی و طرح کاد برای آموزش مدیران تازه وارد ،کم آگاه به حوزه شهرستان می باشد.

🎤کردکوی یک مدیر جهادی «کار آمد و میدانی » می‌خواهد با اقدامات جهادی و روحیه ی انقلابی و مردمی ،نظیر “رئیس دولت مردمی” مدیری با شناخت از آسیب های موجود و کار آزموده و سرد وگرم چشیده که توان عبور و گذار از شرایط بحران و رفع آسیب های مختلف موجود شهرستان را با اجرای برنامه های مدون و مشاوره از صاحب نظران را داشته باشند، نیاز دارد!

🎤استاندار محترم گلستان/ نماینده محترم غرب گلستان

✅حال که اینگونه ورق بر تقدیر کردکوی رقم خورده است ؛مدیریت شهرستان با سرپرستی اداره شود؟!

شایسته است به نحوی ارزیابی دقیق تری از عملکرد سرپرست فرمانداری کردکوی را از زوایای مختلف اداری و تشکیلاتی، مردم شهر و روستا، نخبگان علمی و فرهنگی،علمای بزرگوار و معتمدین شهرستان داشته باشید، تا با انتخاب آگاهانه بامدیریتی شایسته و در خور شأن مردم ولایتمدار(البته بدور از معاملات سیاسی، پشت پرده و اصحاب زر و زور منطقه ؛نشخوار رفتار و آروغ ،متعفن روشنفکری شان چیزی جزء عقب افتادگی شهرستان نبوده) بوی ترنم تغییر، با انتصاب ،مدیریت انقلابی مشام مردم شهرستان را معطر کند.

🎤بانگاه اجمالی، در اندک زمان ،تصدی سرپرست فرمانداری«مدیریت»شهرستان، جزء انجام امور جاریه دستگاهها و نارضایتی مردم شهر و روستا از عملکرد برخی دستگاههای اجرایی و سر در گمی مردم در پیچ و تاب های سلیقه‌ای کارگزاران ادارات، یا عدم رفع مشکلات در بحران مقطعی نان در پرمصرفترین و پرترافیک ترین زمان سال و همچنین، مشکلات کمبود زیر ساخت‌های توسعه‌ای گردشگری، اقامتگاهها و عدم پیگیری و تحقق مطالبات مردم روستاها و شهرستان بویژه در بخش تجهیرات فنی بیمارستان امیر المومنین، عدم رسیدگی به جاده مرگ قدیم کردکوی به گرگان، عدم نظارت بر مدیریت و فعالیت‌های شوراهای اسلامی و دهیاران ، رضایتمندی قابل قبولی را در پرونده چند ماه سرپرست فرمانداری کردکوی در کارنامه ی خود برجای نگذاشته است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه