حجت‌الاسلام شیخی امام جمعه بندر ترکمن در نشست علمای شیعه وسنی :انقلاب به اسلام و ملت ایران به ویژه علما و روحانیون عزت داد

کدخبر:۷۵۸۱۶

امام جمعه بندر ترکمن:

حضور حداکثری با جهاد تبین علما محقق می شود

البرز گلستان الاسلام شیخی گفت: انقلاب به اسلام و علمای دین عزت داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام شیخی به مناسبت ایام دهه فجر در نشست علمای شیعه و سنی در بندر ترکمن گفت: هدایت مردم برای حضور در صحنه های نظام و خصوصا در انتخابات بر عهده علما و روحانیون است.

وی با بیان اینکه، عزت امروز ملت ایران را هیچ ملتی ندارد، افزود: این عزت و اقتدار به برکت حضور علما می باشد و دعوت علما از مردم در میدان مهم ۲۲ بهمن و انتخابات قطعا بر شور حضور در انتخابات خواهد افزود.

امام جمعه بندر ترکمن با اشاره به اینکه، انقلاب به اسلام و ملت ایران به ویژه علما و روحانیون عزت داد، گفت: امروز علما جایگاه والایی در نظام دارند و مردم علما را در طول تاریخ هادی و چراغ راهشان می دانستند و اعتقاد داشتند.

حجت الاسلام شیخی با بیان اینکه، قبل از انقلاب شان و جایگاهی برای علما قائل نمی شد، بیان کرد: حتی حاضر نبودند لباس روحانیت را بر تن علما ببینند و چه ظلم ها و ستم هایی که در حق علما نشد. اما امروز در زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای شان و جایگاه واقعی خود شدند.

وی افزود: امروز آنهایی که اعتقاد داشتند علما باید کنار گذاشته شوند و روحانیت را از صحنه دور کنند، خودشان منزوی و از صحه دور شدند.

امام جمعه بندر ترکمن با تاکید براینکه، نظام در بالاترین جایگاه عزت، سربلندی و پیشرفت قرار دارد، گفت: امروز یکی از نمونه های تقویت نظام، حضور در میدان های انقلاب و خصوصا انتخابات است.

انتها

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱ ق.ظ

دیدگاه