مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان درشورای هماهنگی‌ترافیک و کمیسیون ایمنی راهها: کسب رتبه نخست کاهش آمار جانباختگان تصادفات درون شهری گلستان در کشور

کدخبر:۷۵۵۸۳

البرز گلستان کاهش ۳۰ درصدی تصادفات درون شهری در گلستان

شورای هماهنگی‌ترافیک استان و کمیسیون ایمنی راههای گلستان به ریاست سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضای این نشست در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری برگزار شد.

سید مهدی مهیایی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان از کاهش آمار جانباختگان درون شهری گلستان خبر داد و اظهار کرد: بهار، تابستان و پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در تصادفات درون شهری گلستان ۲۰ نفر کمتر جان باختند.

وی افزود: بر این اساس گلستان رتبه نخست کاهش آمار جانباختگان تصادفات درون شهری را در کشور کسب کرد.

انتهای پیام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: همچنین تعداد تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

موضوع احداث تقاطع امام علی(ع) شهر گنبدکاووس از دیگر موارد جلسه بود که قرارشد تا تامین اعتبار وتکمیل مطالعات توسط مشاور و زمانبندی اجرا موکول شد.

همچنین پیگیری مجوز ۳۰۰ دستگاه تاکسی برای ناوگان حمل ونقل شهر گرگان و نیز ارائه نتایج مطالعات ترافیک محور جرجان برای برقراری نظم و ایمنی در این محور نیز از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در سخنانی ترمیم و ایمن سازی جاده‌ها را در کنار محتاط‌تر شدن رانندگان در کاهش آمار تصادفات مؤثر دانست و گفت: بهسازی و روکش آسفالت در محدوده قرق، شهرهای جلین، فاضل آباد، خان ببین، نگین شهر، نوده خاندوز، مزرعه کتول، دلند و صادق آباد در ماه‌های اخیر در دست اقدام قرار گرفته است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۶ ق.ظ

دیدگاه