دکترمصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری دو طرح ایمنی در طول راههای استان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان خبر داد

کدخبر:۷۵۵۳۷

۲ طرح ایمنی راههای گلستان با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

البرز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری دو طرح ایمنی در طول راههای استان با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل ۳٫۵ کیلومتر تهیه و نصب نیوجرسی بلوک مفصلی محور مزرعه کتول به سنگدوین و اجرای روکش آسفالت محدوده شهر مزرعه کتول می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در آیین بهره برداری این پروژه ها که با حضور استاندار و مسوولان شهرستانی در محل پروژه ها برگزار شد، اظهارداشت: در شهرستان علی آباد کتول ۳۵۰ کیلومتر راه وجود دارد که ۲۸۰ کیلومتر آن روستایی است.

به گفته وی، از جمله این پروژه ها محور زرین گل به شیرین آباد است که ۱۱ کیلومتر از ۲۳ کیلومتر آن در دست اجراست.

مصدقی ادامه داد: محور سیاه مرزکوه نیز یکی دیگر از پروژه هایی بوده که تاکنون ۲٫۵ کیلومتر از آن به مرحله آسفالت رسیده و در سال ۱۴۰۳ اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهر مزرعه کتول بعد از فاضل آباد دومین شهر شهرستان علی آبادکتول مورد مطالبه مردمی بوده که در این مسیر ۳ هزار و ۲۰۰ متر آسفالت به حجم ۵ هزارتن و عرض ۱۴ متر و اعتبار ۶٫۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گفته مصدقی، بهسازی و روکش آسفالت مزرعه کتول بدلیل نداشتن کمربندی، ضرورتی بود که به توسعه شهری بسیار کمک می کند.

استاندار گلستان نیز در این مراسم، تعداد نقاط حادثه خیز استان را ۹۵ نقطه بیان کرد و گفت: استان گلستان بعد از استان تهران دومین استان کشور از نظر نقاط حادثه خیز است.

علی محمد زنگانه اظهارداشت: تاکنون ۳۱ نقطه مرتفع شده و برنامه دولت این است که گام دوم،قوی تر از گام اول برداشته شود تا نقاط حادثه خیز که تصادفات و مرگ و میر های متعددی را بوجود می آورد، مرتفع شود.

به گفته وی، در سفر دوم ریاست جمهوری به استان میزان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در بخش دولتی و خصوصی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه