حجت السلام نورعلی دیلم رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان در نشست گروه خبری فجر گلستان: نشست منطقه ای ائمه جمعه سیستان و خراسانات و گلستان ۳۰ بهمن در استان برگزار می شود

کد خبر؛۷۵۴۲۶

البرز گلستان/ حجت السلام نورعلی دیلم رئیس کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان در نشست گروه خبری فجر گلستان در جمع اصحاب رسانه گفت :انقلاب با آرمان های امام با تاسی از قرآن در زمانی که دین را افیون توده ها می دنیاست کارکرد دین را در همه عرصه ها تبین کرد.

وی افزود:یکی از آرمان های امام وحدت بین مسلمین می باشد و دشمن با تفرقه بین اقوام در حال فعالیت می باشدو وطیفه ما می باشد وحدت و همدلی را در لستان گسترش بدهیم.

حجت‌الاسلام دیلم گفت : رشمن بدتبال تضعیف با این امپراطوری خبری می باشدو امید آفرینی شما می تواند دشمن را سرکوب کند

وی کفت : عناوین برنامه های مرکز میزگرد ی با حضور جامعه اهل سنت خدمات نظام را در جامعه اهل سنت تشریح کنند و دو جلسه محوری با حضور ائمه جمعه و جماعات در گرگان و گنبد و درتربت جام همایش بانوان برگزار نی باشد و اعزام ده سخران به ده نماز جمعه با حضور علمای اهل سنت برگزار می باشد.

وی گفت :در یکشنبه ۳۰۰ نفر از علما با خانواده ها دیداری با نماینده ولی فقیه در استان گلستان  و نشست تخصصی ائمه جمه اهل سنت و شیعه در بندرترکمن برگزار می شود.

حجت‌الاسلام دیلم گفت :در ۴شنبه ۱۸ بهمن در مراوه تپه جشن علما برگزار می باشد.

وی افزود:در یسار فضلی مجازی از فرهیختگان اهل سنت انجام می شود و مهمترین برنامه مرکز نشست منطقه ای ائمه جمعه سیستان و خراسانات و گلستان ۳۰ بهمن برگزار می باشد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷ ق.ظ

دیدگاه