نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ازمحکومیت پرونده فروش فرش تقلبی خبر داد

کدخبر:۷۴۸۷۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از ۲ میلیارد ریالی در رسیدگی به پرونده فروش چهار تخته فرش تقلبی خبر داد.

البرز گلستان/حسین نجف زاده درگفتگو با پایگاه خبری آذردیار گفت: پرونده یک واحد فرش فروشی برای فروش چهار تخته فرش ۷۰۰ شانه تقلبی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد فرش فروشی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶ ب.ظ

دیدگاه