جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در همایش تجلیل از بازنشستگان:برای نخستین بار در کشور گلستان توانست در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق بازنشسته کشوری پیشگام شود

به گزارش سرویس بازنشستگی گروه خبر البرز گلستان به مناسبت روز بازنشستگان و تکریم خانواده امروز مراسمی با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان وخاکی فرماندار گرگان عباسی مدیر کل تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی و گلزیز مدیر خانه مهر و وختشور مدیر عامل شرکت پگاه گلستان و جمع کثیری از بازنشستگان کشوری در خانه مهر گرگان برگرار گردید.

حاج رضا جعفری در همایش ۲۵ ذی‎الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان در گرگان اظهار کرد: نهمین جشن تکریم از بازنشستگان در راستای منزلت‎بخشی اجتماعی این قشر همانند سنوات گذشته در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‎روی بازنشستگان در گرگان تصریح کرد: جمعه دوم آبان ‎ماه سال‌ جاری همایش پیاده‎روی از محل شهرداری گرگان تا پارک چاله‎باغ به همراه اهدای جوایز و هنرنمایی هنرمندان برگزار می‎شود.

مدیر صندوق بازنشستگان گلستان در خصوص اقدامات خانه مهر بازنشستگان گفت: بازنشستگان و خانواده‎های آنان می‎توانند از مشاوره پزشکی و ویزیت پزشکی رایگان برخوردار شوند همچنین این فرصت فراهم شده تا آنها از خدمات رایگان کتابخانه و اینترنت در خانه مهر بهره‎مند شوند.

جعفری از ارائه خدمات پاراکلینیکی به این قشر خبر داد و افزود: بازنشستگان و خانواده‎های آنان از خدماتی که در این بخش ارائه می‎شود بهره‎مند خواهند شد.

وی با اشاره به طرح واریز حقوق بازنشستگان تصریح کرد: گلستان برای نخستین بار در کشور توانست در پرداخت حقوق بازنشستگان مشترک صندوق بازنشسته کشوری پیشگام شود و واریز حقوق از حالت سنتی به مستقیم در گلستان اجرا شد و رضایت بازنشستگان را فراهم کرد.

مدیر صندوق بازنشستگان گلستان از تدارک سفرهایی برای بازنشستگان خبر داد و بیان کرد: ۵۰۰ هزار تومان یارانه توسط صندوق به بازنشستگان پرداخت می‎شود تا آنها در طول مدت بازنشستگی به همراه خانواده دو بار از خدمات سفر بهره‎مند شوند.

جعفری یادآور شد: در خانه مهر خدمات بیمه‎ای خودور برای بازنشستگان و خانواده آنها فراهم شده تا به صورت اقساط از این تسهیلات بهره‎مند شوند.

وی از پیش‎بینی سفر استان‌گردی با همکاری استانداری گلستان برای بازنشستگان خبر داد و گفت: این برنامه به صورت سالانه تداوم خواهد داشت و ماهانه حداقل دو بار، این برنامه را با همکاری استانداری انجام می‎دهیم.

مدیر صندوق بازنشستگان استان گلستان‎ بیان کرد: در آئین تکریم از بازنشستگان به ۶ بازنشسته منتخب استانی و ۷۴ منتخب از دستگاه‎های اجرایی جوایزی اهدا می‎شود.

جعفری در پایان از فعالیت ۱۳ کانون و سازمان مردم نهاد بازنشستگی در استان خبر داد و گفت: ۱۸ صندوق بازنشستگی در گلستان به جامعه هدف خدمات‎رسانی می‎کنند.

IMG_9794

IMG_9815

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۳ ب.ظ

دیدگاه