وحید فراهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از پایین بودن سرانه فضای اردوگاهی در این استان خبر داد

کدخبر:۷۴۴۹۸

البرز گلستان/مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از پایین بودن سرانه فضای اردوگاهی در این استان خبر داد و گفت: سرانه این فضا در گلستان پایین تر از سرانه کشوری است.

وحید فراهی در بازدید از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی اردوگاه دانش آموزی آشوراده اظهار کرد: فضای اردوگاه باعث نشاط و شادابی دانش آموزان می‌شود.

 

وی فضای اردوگاه را مکانی امن برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دانست و افزود: در حال حاضر سرانه این فضای در استان گلستان بسیار پایین‌تر از سرانه کشور است.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: با احیای اردوگاه در جزیره آشوراده علاوه بر ایجاد شادی و نشاط برای دانش آموزان می‌تواند ظرفیت خوبی برای آموزش و نشاندن مفاهیم مهم تربیتی، مهارتی، زندگی، برای کودکان، نوجوانان و جوانان باشد.

 

وی در ادامه گفت: محوطه سازی، احیای فضای سبز، تکمیل و تجهیز ۹ سوئیت از جمله فضایی است که برای اردوگاه دانش آموزی آشوراده در نظر گرفته شد.

 

سردار علی ملک شاهکویی هم که در این بازدید حضور داشت بر افزایش سرانه اردوگاهی و توسعه، زیر ساخت آموزشی و تربیتی اشاره کرد و گفت: هر چه سریع‌تر فضای اردوگاه بهسازی و رنگ آمیزی شود تا مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برای تکمیل فضا اردوگاه آشوراده، سپاه نینوا استان گلستان آماده کمک رسانی است.مهر

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۹ ق.ظ

دیدگاه