مهندس حسینی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان : برندسازی برای شهرهای استان می تواند منجر به توسعه شود

کدخبر:۷۴۳۹۲

البرز گلستان/سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان : برندسازی برای شهرهای استان می تواند منجر به توسعه شود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در دیدار شهرداران نوکنده و بندرگز و اعضای شورای شهر نوکنده اظهار کرد: شهرهایی که در ورودی استان هستند ، ظرفیت فراوانی دارند. اگر مجموعه شهرداریها و سایر دستگاه های ذیمدخل در ورودی استان زیربنای گردشگری را ایجاد کنند ، شاهد جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری در این شهرها خواهیم بود.

مهندس سید محسن حسینی افزود: یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخت، برندسازی برای شهرهاست، مثلا در شهری مثل نوکنده ، “جشن آلو” که هرساله برگزار میشود می تواند تبدیل به یک برند برای این شهر شود و حتی درختان مرتبط با آن فضای سبز درون شهری را به خود اختصاص دهد و یا اگر بندرگز علاوه بر سواحل خلیج گرگان ، از وجه تسمیه خود که “درختان گز” است برای غالب فضای سبز بهره گیری کند ، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

وی تصریح کرد: شهرهای جنوبی استان که در پایاب رشته کوه البرز قرار دارند، پس از هر بارندگی شدید دچار مشکل میشوند ، و لازم است شهرداریها ضمن انجام تهمیدات لازم ، راههای کمک های دولتی را نیز با همکاری این دفتر پیگیری کنند.

شهردار بندرگز در این دیدار اظهار کرد: این شهر در ابتدای ورودی استان از سمت غرب قرار دارد و مزایا و مشکلاتی خاص خود را دارد که از جمله حرایم مختلفی متوجه آن است و مقداری محدودیت دارد و بنا به دلایل گوناگون با موضوع مهاجرت دست در گریبان است.

شهردار و اعضای شورای شهر نوکنده در این جلسه با بیان اینکه این شهر با جاده اصلی فاصله دارد ، اظهار داشتند : این شهر اولین شهر گلستان در غرب استان است و برای رشد نیاز به توسعه به سمت شمال توسعه دارد و همچنین شهرهای کوچکی مانند نوکنده برای انجام امور خود نیازمند کمک های مالی دولت هستند.
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه