طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه مددکاران و مشاوران بنیاد خبرداد

کدخبر:۷۴۳۸۸

کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه مددکاران و مشاوران بنیاد برگزار شد

البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه مددکاران و مشاوران بنیاد در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در حاشیه کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه مددکاران و مشاوران بنیاد گفت: در راستای بروز رسانی دانش مددکاران و ضرورت آشنایی آنان با شیوه‌های جدید درمانی، کارگاه آموزشی مداخله در بحران خودکشی ویژه مددکاران و مشاوران بنیاد در روزهای جمعه و شنبه مورخ ۱۰ و ۱۱ آذرماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

وی افزود: عوامل خطر، عوامل محافظت‌کننده، شیوه‌های مداخله در این بحران و شیوه‌های ارتباط با خانواده‌هایی که درگیر این بحران هستند ازجمله مواردی است که مددکاران در این کارگاه با آن آشنا خواهند شد.

مدیرکل بنیاد گلستان ادامه داد: موضوع سلامت و نشاط اجتماعی از مهمترین مطالبات جامعه ایثارگری است و ضروری است تا مددکاران بنیاد به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران مجموعه‌ای مددکار است و دراین‌بین همدلی مددکاران با جامعه ایثارگری و حل مشکلات آنان است یکی از اهداف بنیاد شهید به شمار می‌‎رود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۶ ب.ظ

دیدگاه