مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی از کسب ۲۹۹ مدال فراملی طی هفت ماه نخست سال جاری توسط ورزشکاران استان خبر داد

کدخبر:۷۴۲۴۴

البرز گلستان/مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس با ۱۰ استان کشور برابری می‌کند، افزود: با بهره‌برداری از زیرساخت‌های جدید شاهد افزایش سرانه ورزشی استان خواهیم بود.

قاسمعلی برزمینی در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی ۱۴۰۲ «جهانی، آسیایی و پارا آسیایی» گلستان که با حضور «علی‌محمد زنگانه» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان اعم از ورزش قهرمانی، عمرانی، جوانان و فرهنگی رخ داده است.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور با رشد ۶۱ درصدی، تعداد ۷۱۷ ورزشکار گلستانی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی دعوت شدند، ادامه داد: تعداد ۱۵۰ نفر از دعوت شدگان به عضویت ثابت تیم ملی درآمده و به مسابقات فراملی اعزام شدند که ماحصل آن افزایش ۳۲ درصدی تعداد مدال‌های فراملی ورزشکاران استان گلستان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه ۲۹۹ مدال فراملی طی هفت ماه نخست سال جاری توسط ورزشکاران استان کسب شده است، افزود: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی و آسیایی هانگژو ۲۹ ورزشکار گلستانی شرکت کردند که شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ برای کشور عزیزمان بودیم.

اقدامات بی‌نظیر دولت در ورزش گلستان/ افتتاح ۱۸ پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور

وی با اشاره به اینکه همه کاروان اعزامی استان گلستان به بازی‌های پارآسیایی هانگرو دست پر به کشور بازگشتند، خاطرنشان کرد: در رویدادهای داخلی نیز ورزشکاران کشورمان افتخارات بسیاری را برای استان کسب کردند و نتیجه آن کسب یک‌هزار و ۲۶۱ مدال رنگارنگ بوده است.

برزمینی خدمات دولت در دو سال گذشته را بی‌نظیر و غیرقابل مقایسه با ۲۰ سال گذشته دانست و از اختصاص ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه در حوزه ورزش جوانان برای تکمیل ۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی خبر داد و اضافه کرد: در جلسات استانی مصوبات خوبی را گرفته‌ایم و روند مصوبات و تخصیص‌ها همچنان در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه دو شهر گرگان و گنبدکاووس به اندازه ۱۰ استان کشور فعالیت ورزشی و حتی مقام آور بین‌المللی دارند، تصریح کرد: شرایط ورزش روستایی در حال ارتقای کیفیت بوده و با اعتبارات خوبی که اخذ شده است، سرانه ورزشی استان افزایش می‌یابند.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: در دولت سیزدهم ۵۰ خانه ورزش روستایی، ۲۰ پروژه ورزشی افتتاح و در سفر دوم ریاست جمهور به استان گلستان ۱۸ پروژه ورزشی دیگر آماده افتتاح و حدود ۲۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه