رئیس ستاد هفته بسیج و دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت استان گلستان:برای اعتلای مقام واقعی زن در جامعه اولین اجلاسیه زن شهدای اهل سنت در شهرستان بندر ترکن برگزار می شود

کد:۷۴۱۱۱

البرز گلستان/نشست سرهنگ باقررحمانی رئیس ستاد هفته بسیح و دبیر اجلاسیه شهدای زن اهل سنت استان در نشست با اصحاب رسانه استان گفت :رسانه امروز رسالت سنگینی دارد همه در بحث گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبین نفش مهمی دارید.

وی افزود:از شاخصه های بسیج که از ابتکارت حصرت امام بوده و وظیفه‌ آن‌ حفاظت از انقلاب اسلامی بوده است و امروز بعد از ۴۴ سال به درایت امام در تاسیس بسیج پی می بریم.

سرهنگ رحمانی افزود:همه مدعیان دروغ دفاع از حقوق بشر در داستان غزه چهره این مدعیان رو شده  و انشالله باعث برچیدن رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

رئیس اجلاسیه گرامیداشت شهدای زن اهل سنت استان گفت : برای اعتلای مقام زن در جامعه و نشان دادن چهره واقعی زنان در جامعه اولین اجلاسیه زن شهدای اهل سنت در ذیل کنگره گرامیداشت شهدای زن این اجلاسیه در بندر ترکمن اجرا می شود. و ما می خواهیم  این وحدت را در جامعه نشان بدهیم.

وی افزود:در جهت احیای هو یت زن مسلمان برای زنان ایران اسلامی  باید الگو سازی شود،

رحمانی گفت : سازمان بسیج‌۱۸ برنامه کشور دار د که اجلاسیه شهدای زن اهل سنت یکی از آن ۱۸ وظیفه می باشد.

رئیس ستاد اجلاسیه شهدای زن اهل سنت استان در ادامه گفت :تعداد ۴۲ برنامه محوری پیش از اجلاسیه پیش بینی شده که ۲۲ برنامه آن شاخص شهرستانی  و استانی تعیین شده لست.

وی گفت ؛ در کشور حدود ۷هزلر شهیده زن داریم که ا ۹۲۰ شهده زن اهل سنت می باشد و ۳۸ شهیده زن در استان داریم که ۲۴ نفر از این زنان اهل سنت می باشد که سخنران اجلاسیه رئیس ستاد بسیج کشور می باشد.

وی افزود: در روز هشتم اجلاسیه دربندر ترکمن برنامه های متنوعی داریم که سعی کردیم از همه اقوام استفاده کنیم.

رحمانی همچنین از انتشار و رونمایی تمبر یاد بود اجلاسیه و کتاب لاله های ساحل شرق خزر خبر داد. وی مهمترین شاخص های اجلاسیه را شامل بحث حجاب و عفاف، سنگر شهدا سنگر حجاب،دفاع مقدس وحدت اقوام،  وبرنامه های توسط ارشاد استان اجرا می شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه