دکتر مصدقی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد:آسفالت ۱۲ کیلومتر از محورروستایی درازنو کردکوی وتسهیل تردد ۶محور روستایی درغرب استان

کدخبر:۷۳۷۷۰

آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور روستایی درازنو در غرب گلستان

البرز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: لکه گیری و روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از محور روستایی و گردشگری کردکوی-درازنو محدوده پارک جنگلی تا روستای درازنو انجام شده است.

عادل مصدقی طی بازدید از مراحل اجرای آسفالت محور در گفت و گویی خبری افزود: ۲۳ کیلومتر از محور که طی سالیان گذشته دچار تخریب شده بود، به روکش و بهسازی نیاز دارد که هم اکنون ۱۶ کیلومتر آن آغاز شده و ۱۲ کیلومتر آن هم به پایان رسیده است.

وی، محور کردکوی-درازنو-رادکان-چمن ساور و روستاهای کوهپایه ای کردکوی را یکی از محورهای روستایی پرترافیکی و گردشگری غرب استان دانست که بیش از ۶ روستا را شامل می شود و با توجه به سایت راداری فرودگاه و صدا و سیما، محوری با اهمیت و استراتژیک ذکر کرد.

به گفته مصدقی، تمام تلاش است که تا دهه فجر و با شرایط مساعد جوی، آسفالت را به روستای رادکان برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه در این محور ۸ کیلومتر احداث راه روستایی جدید داشتیم، اظهارداشت: از ادامه روستای رادکان به سمت میل رادکان در برنامه ریزی سال دیگر قرار دارد و در ادامه به سمت دو راهی چمن ساور و روستای حاجی آباد هم می رسیم.

مصدقی خاطرنشان کرد: ۶۱ میلیارد تومان از محل منابع مالی که بیشتر ملی بوده در این محور هزینه شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

دیدگاه