مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان: طرح جهاد آبرسانی به۴۳۲ روستای استان اکنون دارای ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است

کدخبر:۷۳۵۷۳

البرز گلستان/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: طرح جهاد آبرسانی به۴۳۲ روستای این استان در حال حاضر دارای ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : با تلاش و تعامل بین قرارگاه امام حسن مجتبی ، بسیج سازندگی و شرکت آبفا، اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی در ۴۳۲ روستای استان به منظور پایداری و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاهای محروم از روند مطلوبی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت : با توجه به آخرین آمارهای دریافتی، پیشرفت فیزیکی پروژه در کل استان ۳۲ درصد است که طبق برآوردها استان گلستان در این خصوص به نسبت درجایگاه مناسبی قرار دارد.

این مقام مسئول در بخش دیگری افزود : ۱۲۹۱ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال، ٧٢ باب مخزن ، ١٠ ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز ٣٠ حلقه چاه با ۶١۴ میلیارد تومان در جریان اجرای این طرح عملیاتی می گردد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان حفر ۸حلقه چاه آب شرب ، ساخت ۵ باب مخزن ذخیره آب شرب ، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و ۲۵۶کیلومتر لوله گذاری خط انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۱۴۹میلیارد تومان برای ۵۵ روستای محروم را از فعالیت های صورت گرفته در طرح جهاد آبرسانی در استان برشمرد.

رحیمی در پایان افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ها در استان جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر از روستاییان استان تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار خواهند گرفت و از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ

دیدگاه