کرایلومدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد و جشنواره ملی عکس مهارتی با حضور۳۰عکاس از ۱۷ استان در روستای وامنان شهرستان آزادشهر خبرداد

کدخبر:۶۳۴۴۵

البرزگلستان/ نشست خبری کرایلو مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با اصحاب رسانه امروز یکشنبه به بهانه برگزاری سه رویداد در عرصه ترویج مهارت در سالن اجتماعات با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد

وی گفت : با تلاش مربیان فعالیت های خوبی در زمینه مهارت انجام شد

کرایلو گفت : با حضور در روستای وامنان در حوزه زعفران عکس مهارتی در روستا گرفته شود و بیش از ۳۰ عکاس برتر کشور حهت کمک به معرفی اقتصاد روستایی کار خوبی انجام می دهند.

وی افزود:مسابقات از ۳۰ مهر به مدت دو روز انجام می شود و تلاش کردیم مشارکت دستگاهها را در این راستا داشته باشیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان در ادامه بیان کرد:این مسابقات در درسطح حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد و در آنجا با کمک پارک فناوری مسابقه ایده شو برگزار می شود.

وی گفت؛همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت و دومین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان در این ایام برگزار می شود.

کرایلو گفت : مقدمات کار در روستای وامنان انجام شده است.

وی افزود: بیست ویکمین دوره مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات باحصور ۱۱۴ نفر مسابقه دهنده امسال برگزار می شود و گلستان در ۶ رشته حضور کامل داردو نفرات برتر به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شود و در این مسابقه ۳۰ نفر داو ر از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: مشاغل آینده به این رویداد ارتباط دارد.

کرایلو تاکید کرد: ما بدنبال استقرار دبیرخانه دائمی ملی مهارت در حوزه فناوری اطلاعات در استان گلستان هستیم.

کرایلو تصریح کرد: حوزه اشتغال استان شکل نمی گیرد مگر اینکه حوزه آموزش های مهارت تقویت شود و بنا داریم کمک کنیم به حوزه ترویج مهارتی و معرفی حوزه آموزش های مهارتی .

وی افزود: کارگاه های جدید در حال شکل گیری هست و  ۷۰۰ آموزشگاه آزاد در فنی حرفه‌ای شکل گرفت

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

دیدگاه