دکتر مصدقی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌های ودبیر کمیسیون ایمنی راههای گلستان: برنامه پیشگیری از تصادفات جاده ای استان تدوین شده است

کدخبر:۷۳۳۷۲

دبیر کمیسیون ایمنی راههای گلستان:
برنامه پیشگیری از تصادفات جاده ای استان تدوین شده است
البرزگلستان/کمیسیون ایمنی راههای گلستان با بیان اینکه حسب تاکید استاندار در برنامه های آسیب شناسی حوادث جاده ای استان،نگاه پیشگیرانه با حساسیت بالا پیگیری می شود، گفت: برنامه مداخله ای پیشگیری از تصادفات جاده ای استان با مشارکت استانداری، کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک برای تمام دستگاههای اجرایی تنظیم و تدوین شده است.
عادل مصدقی در روز نخست شروع به کار دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در استان افزود: در این برنامه وظایف تمام دستگاهها برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی، فرهنگ سازی و اقدامات موثر و زودبازده پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای مشخص شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: تمام دستگاههای اجرایی طبق این برنامه مکلف هستند که اقدامات موثر در کاهش تصادفات جاده ای را با مشارکت دهیاری ها و بخشداری ها، اجرا و هر دو هفته یکبار به کمیسیون و استاندار گزارش دهند.
مصدقی با بیان تشکیل مرتب کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک استان با حضور استاندار در سال جاری، گفت: تاکنون ۸۱ مصوبه اجرایی برای این موضوع به تصویب رسیده است.
وی اظهارداشت :تمام تلاش براین است که با هماهنگی و برنامه ریزی های مدون در جهت کاهش حوادث ترافیکی در استان همسو و هم جهت شویم.
در دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه های کمیسیون ایمنی راههای استان ها که با هدف آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی حضور دارند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۴ ق.ظ

دیدگاه