طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری در راستای پیگیری مشکلات این قشر معزز خبر داد

کدخبر:۷۳۲۳۰

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری در راستای پیگیری مشکلات این قشر معزز خبر داد.

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری در حاشیه دیدارهای شهرستانی با جامعه ایثارگری در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی گفت: از ابتدای سال تعداد ۹۰۰۰ دیدار با جامعه ایثارگری استان برگزار شد که در مقایسه با ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ از لحاظ کمی و کیفت خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به حول و قوه الهی رشدی چشمگیر داشتیم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر موجب امید آفرینی و روحیه مضاعف در اراده خدمت می شود، افزود: تکریم خانواده شهدا و همنشینی مسئولان با آن ها امری ضروری است و شهدا مظهر صبر، شکیبایی و مایه مباهات ایران اسلامی هستند.

لازم به ذکر است در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مجموعا ۷۱۶۰ دیدار و در بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۰۰۰ دیدار توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان با جامعه ایثارگری استان انجام شده بود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۳ ب.ظ

دیدگاه