کلاهبرداری با وعده خرید لوازم خانگی در گرگان

کدخبر:۶۲۷۷۱

کلاهبرداری با وعده خرید لوازم خانگی در گرگان
البرزگلستان/” علی تجری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی گزارش شهروندی مبنی بر اینکه فردی با خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب و جلب اعتماد شهروندان با دادن چک اقدام به کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی گرگان قرار گرفت.
سرهنگ تجری گفت: بررسی اولیه ماموران کلانتری ۱۵ حاکی از این بود که کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با چرب زبانی و انجام روش های متقلبانه با دادن چک اموال شهروندان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان اضافه کرد: در ادامه علی رغم حرفه ای عمل کردن متهمان و جابجایی دائم آنها ، متهمان در حال انجام کلاهبرداری بعدی، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام کلاهبرداری بیش از یک میلیاردی از مالباختگان اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون ۵ نفر از کلاهبرداران دستگیر شده شکایت کرده اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این باره جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۲ ب.ظ

دیدگاه