مهندس حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان:نخستین پروژه مسکن جوانان بصورت مجتمع ۷۰ واحدی در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبد به زودی به بهره برداری خواهد رسید

کدخبر:۷۲۰۴۳

البرزگلستان:مهندس حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در باره تامین مسکن جوانان استان گفت:از دیگر فعالیتهای بنیاد مسکن استان گلستان، اجرای طرحی ابتکاری برای تامین مسکن جوانان با استفاده از توان و ظرفیت بنیاد و مشارکت جوانان است.

وی افزود: مسکن دغدغه و نیاز مبرم جوانان است. طرح مسکن جوانان، رفع دغدغه های جوانان، مستاجران و علاقه مندان به سکونت در روستاها را مدنظر دارد.

 

حسینی افزود: این نیاز، مجموعه بنیاد مسکن استان را برآن داشت تا برای رفع آن گام بردارد که نتیجه آن تهیه و اجرای طرح تامین مسکن جوانان با زوایای مختلف بود تا علاوه بر تامین مسکن، عمران و آبادانی و توسعه روستاها، رونق تولید و اشتغال، مهاجرت معکوس، جلوگیری از حاشیه نشینی در شهرها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، کنترل قیمت زمین و مسکن در روستاها، مقابله و پیشگیری از خسارتهای جانی و مالی در حوادث و البته حمایت از جوانان متقاضی سکونت در روستاها را محقق کند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان تصریح کرد:در گام اول اجرای این طرح، ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان آغاز شد و فاز اول نخستین پروژه مسکن جوانان که مجتمعی ۷۰ واحدی در روستای حاجی قوشان شهرستان گنبد است به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

🏡 در این پروژه ، تامین زمین، آماده سازی عرصه، تفکیک قطعات و واگذاری زمین، تهیه نقشه های اجرایی، تامین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ساخت و نظارت بر احداث واحدها، تامین و پرداخت کمکهای حمایتی توسط بنیاد مسکن استان و حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) انجام شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه