حجت‌الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:شورای هماهنگی و خبرنگاران در اهدافشان با هم نزدیکند/شورا هماهنگی درسربزنکاه انقلاب اسلامی حضور دارد

کدخبر ۷۱۹۹۹

البرز گلستان نشست خبری حجت‌الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  و تاری قائم مقام شورا به مناسبت ۱۲مردادسالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و۱۷مرداد روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت : موضوع خبر و خبرنگار جایگاه ویژه ای دارد و واقعه کربلاخبرنگاران را در آن زمان رقم زده است.

وی گفت: هر جا در تاریخ اتفاقی ماندگار شده پشتش کسی بود که آن لحظات را ثبت کرده است.

قربانی افزود:اینکار شما در مسیر انقلاب بعد دینی می گیردو با کار خود گره شهر یا مسئولی را در مسیر خدمت حل می کند.

وی افزود: اگر خبری می خواهد سرانجام بگیرد به نیت خبرنگار بستگی دارد اتفاق امام حسین و زینب یک کار رسانه ای بوده است.

وی گفت؛ اگر صادقانه کار کنیم کار ما ماندگار می شود.

قربانی گفت: ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورا است که بر اساس یک نیاز ایجاد شد شورا سربزنکاه انقلاب حضور دارد و دارای ۱۴ ماموریت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود:ما ماموریت اجرایی نداریم بلکه هماهنگی با دستگاه‌ها می باشدو اجرای مراسم ملی و مذهبی نیاز دارد که طراحی ها و برنامه ها را جداب تر کنیم.

وی بیان کرد: شورا و خبرنگاران در اهدافشان به هم نزدیکند.

قربانی گفت: در ایام تاسیس شوراحدود ۲۰۰ نفر از پیشگامان حضور تقدیر می شود و از روسای قبلی شورانیز دعوت بعمل می آید.و حضور در صداوسیما نیز از برنامه های این ایام می باشد.

در ادامه تاری گفت:کار شورا از ۱۲ فروردین تا آخر بهمن ادامه پیدا می کند و ۱۴ ماموریت شورا شاید دهها برنامه در ذیل برنامه دارد و بیش از ۲۲ دستگاه با این نهاد هماهنگی دارند.

وی افزود: اعلام مواضع نطام و دستاوردهای نظام از وظایف شورا می باشد.

تاری افزود: تهیه بتر وتراکت و توزیع آن در سطح استان ودر دهه فجر بیش از ۶هزار برنامه توسط شورا مدیریت شده است و شورا در معرفی و اعزام و سرفصل های سخنرانی ها را در ایام الله در سطح شهرستان طراحی می کردند.

وی افزود:بیش از ۱۷۰۰ خبر در دهه فجر کار شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ

دیدگاه