در نشست براری مدیرصندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان بادکتر کمانگری مدیر بیمه آتیه سازان استان مطرح شد: ارائه خدمات درمانی و آزمایشگاهی بهتر و سریعتر باتعامل بین صندوق و بیمه

کدخبر:۷۱۹۷۲

البرز گلستان/براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در بیمه آتیه سازان استان با تبریک از حسن انتخاب دکتر مهرداد کمانگری بعنوان  مدیر بیمه استان و قدر دانی از زحمات علی کیا مدیر قبلی بیمه  در راستای افزایش همکاری بین بیمه آتیه سازان و صندوق بازنشستگی کشوری استان وبه منظور ارتقا خدمت رسانی و رضایت مندی بازنشستگان کشوری ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر کمانگری و توانمندی وی مشکلات درمانی بازنشستگان کشوری استان  به حداقل برسد.

براری در ادامه با بیان مشکلات در مانی بازنشستگان گفت : بازنشستگان بعد از بازنشستگی  متاسفانه انواع بیماری‌ها به سراغ آنان می آید و این مستلزم رسیدگی به موقع به درمان آنان و تکریم طرف های قراردادبا آنان دارد.

وی گفت ؛ ان شالله بزودی در اولین فرصت درجلسه مدیران  کانونهای بازنشستگی گلستان از دکتر کمانگری جهت ارائه برنامه های جدید بیمه آتیه سازان به مدیران دعوت بعمل خواهد آمد.

در ادامه دکتر مهرداد کمانگری مدیر بیمه آتیه سازان گلستان  با قدر دانی از زحمات مدیران صندوق  بازنشستگی در جهت رفع آلام پیشکسوتان عزیز گفت : بیمه آتیه سازان آماده بررسی راهکارهای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به بازنشستگان می باشد تا با رفع به موقع مشکلات درمانی بتوانند در خدمت خانواده‌های خودباشند.

وی افزود: در همین مدت محدود حضور با مراکز درمانی و آزمایشگاهی جدید وارد مذاکره و قرار داد شده تا بتوان سریعتر مراحل خدمات دهی انجام شود.

دکتر کمانگری سپس تاکید کرد: با پرداخت به موقع هزینه های درمانی توسط صندوق ها می توان رضایتمندی بیشتری را در مراکز درمانی و آزمایشگاهی وبازنشستگان در ارائه خدمات جلب کرد.

دراین نشست مقرر شد جهت تبادل افکار و تجربه در جهت خدمات دهی بیشتر به بازنشستگان جلسات دوره ای برگزارشود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵ ب.ظ

دیدگاه