تقدیرروسای کانونهای بازنشسگی کشوری گلستان ازمدیرروابط عمومی صندوق بازنشستگی استان به پاس خدمات صادقانه

کدخبر:۴۹۴۶۷

به گزارش البرز گلستان روابط عمومی با افکار و نگاه مردم سر و کار دارد به همین دلیل برای سازمان‌های نقش حیاتی دارد و می‌تواند دستاوردهای زیادی به همراه داشته باشد.

کار کردن در حوزه روابط عمومی، عشق و علاقه وافر می‌طلبد، کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، باید در هر زمان و هر مکان آماده باشند چرا که به خصوص در صندوق بازنشستگی که فعالیت‌ها آن گسترده می باشد در نتیجه مسئولان روابط عمومی‌ در بخش‌های مختلف باید به صورت کامل فعال باشند.

یکی از روابط عمومی ها فعال استان گلستان روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان گلستان می باشد که بواسطه فعالیت های خوب و مثبتش توانسته در سطح استان و کشوری بدرخشد.

مهدی مکاری مدیر روابط این صندوق در نشست مدیران کانونهای بازنشستگی دستگاههای اجرایی به علت رعایت شئونات تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستمر و مفید با کانونهای بازنشستگی توانسته است از سوی بعضی از کانونهای بازنشستگی استان مورد تقدیر و تشکر قرار بگید که این موضوع می تواند در صندوق نقطه عطفی باشد تا در راستای تکریم پیشکسوتان و رعایت اصول اولیه آن پیشروباشد.

همچنین مکاری جز روابط عمومی های می باشد که جهت انتقال خدمات صندوق به جامعه ارتباط خوبی با اصحاب رسانه استان دارد دریک کلام  وی روابط عمومی عمل و اقدام است نه حرف/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه