دکتر کاوه دماوندی کمالی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد:تجهیز مراکز درمانی سطح استان به سه دستگاه MRI

کدخبر:۷۱۹۳۷

تجهیز مراکز درمانی سطح استان به سه دستگاه MRI خبر داد.

البرز گلستان/معاون غذا و دارو از تجهیز مراکز درمانی سطح استان به سه دستگاه MRI خبر داد.

👤دکتر کاوه دماوندی کمالی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:

🔹 تامین دستگاه های MRI برای استان گلستان با توجه به اینکه این دستگاه یکی از دستگاه های کاربردی پزشکی است در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این جهت حائز اهمیت است. با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان سه دستگاه MRI در سطح استان گلستان تامین و جذب شد.

🔹 مورد اول در سال ۱۳۹۹ برای بیمارستان پنج آذر گرگان در قالب بهداشت جهانی ICERP قرار گرفت و بعد از فضا سازی این دستگاه وارد استان گلستان شد و درحال گذراندن مراحل نهایی نصب قرار دارد.

🔹 دو دستگاه دیگر برای بیمارستان مطهری شهرستان گنبد کاووس و بیمارستان بقیه الله العظم شهرستان علی آباد کتول در سال ۱۴۰۰ توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان خریداری شد که یک دستگاه در بیمارستان مطهری گنبد کاووس در حال خدمت رسانی به مردم است.

🔹 آماده سازی و نصب دستگاه در بیمارستان بقیه الله اعظم علی آباد کتول انجام و تست های نهایی برای استفاده از این دستگاه در حال انجام است و در آینده نزدیک به مردم خدمات رسانی خواهد کرد.

🔹 در یک بازه زمانی کوتاه سه دستگاه دولتی در استان گلستان مستقر می شود که برای بیماران در سطح استان بسیار کمک کننده و تا ثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۴ ب.ظ

دیدگاه