دکتر بنی عقیل ، رئیس انجمن داروسازان استان:آرامش استان گلستان در حوزه دارویی ، نتیجه تعاملات مثبت و هماهنگی و ارتباط مستمر طرفین است

کدخبر:

.

البرزگلستان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان استان به مناسبت هفته تامین اجتماعی با دکتر زینلی مدیر درمان استان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر بنی عقیل رئیس این انجمن ،ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی از توسعه تعاملات سازمان با این انجمن و پرداختهای سازمان تقدیر و تشکر کرد و رتبه های برتر کشوری مدیریت درمان را تبریک گفت.

اعضای انجمن داروسازان استان با عنایت به افزایش قیمت داروها طی سالیان اخیر و به ویژه ماههای اخیر و اینکه داروسازان برای ارائه خدمات خود نیاز به سرمایه نقدی دارند درخواست کردند که در پرداختها داروخانه ها را در اولویت قرار دهند.

همچنین انجمن داروسازان متقاضی برقراری حق مشاوره بوده و درخواست ساماندهی بیمه های تکمیلی را دارند.

دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تقدیر از توجه و عنایتی که انجمن داروسازان استان به سازمان دارند گفت : ما همواره در راستای تعاملات و نشستها مشتاقانه پذیرای مخاطبین و شرکای اجتماعی هستیم .

دکتر زینلی ضمن تقدیر از خدمات و صبوری داروسازان استان ، رویکرد تعاملات مثبت را نتیجه آگاهی داروسازان به  وضعیت سازمان و کشور دانست.

وی افزود: پایداری سازمان تامین اجتماعی در تعامل با شرکای اجتماعی اتفاق می افتد و سازمان به درمان بیمه شدگان رویکرد اقتصادی و انتفاعی ندارد و بدون وابستگی به بودجه عمومی کشور با پویایی و سرمایه گزاری منابع مادی نیازهای بیمه شدگان را مرتفع می نماید.

مدیر درمان گلستان گفت: در هر یک از طرفین قرارداد چه در سازمان و چه در داروخانه ها مشکلی ایجاد شود هر دو متضرر می شویم و ما قائل به احقاق حق واقعی طرفین هستیم و با کمک هم باید حجم مراجعه ۸ میلیونی سالیانه را به مراجع تصمیم گیرنده معرفی کنیم که چند برابر جمعیت استان در بخش درمان غیر مستقیم در حال خدمت گرفتن هستند بدون آنکه مشکلی پیش آید که نتیجه صبوری و اخلاق حرفه ای همکاران است.

مدیریت بر این جمع بزرگ کار بزرگی است که جامعه پزشکی انجام می دهد بدون آنکه مشکلی پیش آید.

در پایان این نشست لوح تقدیری از سوی انجمن داروسازان به دکتر زینلی مدیر درمان اهداء شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۸ ب.ظ

دیدگاه