جشنی برای یادگاران ماندگار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در روز تکریم بازنشستگان بمناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان

کدخبر:۷۱۶۷۹
جشنی برای یادگاران ماندگار در روز تکریم بازنشستگان
البرز گلستان بمناسبت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بازنشستگان کشوری استان طی آیینی تقدیر بعمل آمد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این آیین با تبریک این روز و قدردانی از زحمات بازنشستگان و یادی از کارکنان درگذشته این بخش، گفت: استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان در دوران تلخ و شیرین کاری جای بسی افتخار دارد و ستودنی است.
دکتر عادل مصدقی، راهداری و حمل و نقل را کاری طاقت فرسا و سخت برشمردو افزود: با استفاده ازتجارب پیشکسوتان و تلاش های شبانه روزی همکاران و با تعامل،هماهنگی و همدلی جزو دستگاههای موفق استان هستیم.
وی یادآور شد که برای ارتقای سطح معیشت بازنشستگان تا آنجایی که در توان استان است، پیگیری های لازم بعمل می آید و مابقی را نیز از سازمان پیگیر خواهیم شد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان نیز در این مراسم مطالبی درباره همسان سازی و متناسب سازی حقوق و مزایا بیان کرد و تشکیل صندوق بازنشستگان را در این اداره کل پیشنهاد داد.

براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان گفت : ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نامگذاری شده است.

وی گفت : همسان سازی بر اساس سنوات خدمت و سایر موارد در محاسبه حقوق قرار می گیرد.

وی گفت:باید به معیشت بازنشستگان  فکری شود و اگرنه تبدیل به بحران می شود.

براری گفت :بازنشسته نظام بیمه ای اجتماعی و عدالت می خواهد

وکار دکتر مصدقی ذهن بازنشسته را به مدیر روشن می کند.

در خاتمه از بازنشستگان  حاضر در جلسه تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۴ ب.ظ

دیدگاه