حجت‌الاسلام والمسلمین دکتراحمد رضا احمدی پس ازچهار دهه فعالیت در جبهه صیانت از انقلاب اسلامی پرچم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان را به حجت الاسلام محمد زمان قربانی سپرد

کدخبر:۷۱۴۹۱

البرزگلستان با حضور حجت الاسلام  انصاری نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و مدیران استانی حجت الاسلام محمد زمان قربانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان جانشین حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رضا احمدی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان شد.

حجت السلام احمدی در سال ۹۳ به این سمت منصوب شدودر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه ظرفیت‎های علمی منطقه استفاده  کرد.

وی با رویکرد محبت، آرای نخبگان و تضارب افکار برنامه ‎های خود را پیش می‎برد.

حجت السلام احمدی  معتقد بود :شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه دستاوردها در راستای دفاع از نظام و عظمت آن مایه می‎گذارد تا این انقلاب به رشد و تعالی دست پیدا کند.

جا دارد از این مجاهد نستوه که نزدیک به ۴۰ سال به سنگربانی انقلاب اسلامی مشغول بود این پرچم حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان را به حجت الاسلام محمد زمان قربانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان سپرد برای ایشان نیر آرزوی موفقیت داریم .

متن وداع حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر احمد رضا احمدی بشرح زیر می باشد.

جناب آقای افتخاری عزیز”زیدعزه”

 

سلام علیکم

پس از حدود چهل سال سربازی در جبهه صیانت از انقلاب اسلامی در جای جای کشور عزیزمان ایران و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، که حدود ده سال آن در سنگر شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان گلستان سپری گردید، اکنون بشکرانه الهی، تقدیر الهی بر این تعلق گرفت تا پرچم خدمت بی منت را به برادری دیگر بسپارم.

بهمین منظور، از تشریک مساعی و همراهی پر از اخلاص و جهادی جنابعالی طی این ایام با همه فرازها و فرودها، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم زحمات را بر این بنده ببخشایید.

بی تردید، اگر موفقیتی در ماموریت های محوله انقلابی حاصل شده باشد، ثمره هم اندیشی و معاضدت و یاری جنابتان بوده است.

خداوند همه ما را در مسیر شهیدان و در رکاب ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بیش از پیش نصرت مکرمت فرماید.

خداوند به احسن وجه قبول فرماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

احقرالطلاب:احمدرضا احمدی

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۵۱ ب.ظ

دیدگاه