مهندس رحیمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان: شهروندان گلستانی با صرفه جویی ۱۰ درصدی از بروز قطعی آب پیشگیری نمایند

کد خبر:۷۱۳۸۷

البرز گلستان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: در آستانه عید قربان شهروندان گلستانی با صرفه جویی ۱۰ درصدی از بروز قطعی آب پیشگیری نمایند.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: در آستانه عید قربان شهروندان گلستانی با صرفه جویی ۱۰ درصدی از بروز قطعی آب پیشگیری نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس ابوالفضل رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت گفت : با توجه به وقوع خشکسالی شدید و کاهش چشمگیر ذخایر آبی استان مشترکین محترم می بایست راهکارهای صحیح مصرف را رعایت نمایند.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : همه ساله همزمان با عید سعید قربان به دلیل افزایش ناگهانی مصارف آب شرب، شبکه توزیع آب در استان دچار مشکل می شود و با توجه به شرایط اقلیمی اشاره شده ،امسال مردم عزیز استان به جهت اجتناب از بروز اختلال در آبرسانی می بایست توجه بیشتری نسبت به کنترل مصارف بعمل آورند.

 

 

 

این مقام مسئول در پایان از همه مردم خواست با توجه افت سفره های زیر زمینی و افزایش سرانه مصرف در این ایام در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را بعمل آورده و همکاران ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸ ب.ظ

دیدگاه