طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در اردوی فرهنگی ورزشی فرزندان شاهد:هدف از اجرای این طرحها کاهش دغدغه‌های جامعه ایثارگری در حوزه نشاط اجتماعی است

کدخبر:۷۱۳۱۳

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در اردوی فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شهدای معظم شهرستان کردکوی، ارتقاء سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه‌های جامعه ایثارگری در حوزه نشاط اجتماعی است.

حضور سرپرست بنیاد گلستان در اردوی فرهنگی ورزشی فرزندان معظم شهید شهرستان کردکوی

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اردوی یکروزه فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شهدای معظم شهرستان کردکوی با حضور محمدعلی طالع زاری سرپرست بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان،فرماندار شهرستان کردکوی، رییس بنیاد کردکوی و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در جنگل امام رضا(ع) شهرستان برگزار گردید.

محمدعلی طالع زاری در حاشیه این مراسم، ارتقاء سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح کاهش دغدغه‌های جامعه ایثارگری در حوزه نشاط اجتماعی است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرزندان معظم شهدا خاطر نشان کرد: راهی که شهدا رفتند راه آزادگی و ولایتمداری بود و امروز هرآنچه که ایران اسلامی از عزت، افتخار وغرور ملی دارد به برکت خون شهدا و جانبازی آنها در صحنه های دفاع ازانقلاب و بالاخص هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام قدرت های جهان است.

ایشان همچنین افزود: در خصوص اشتغال فرزندان معظم شهدای فاقد شغل با همکاری استاندار محترم گلستان کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و‌امیدواریم با همکاری دستگاههای اجرایی استان در اجرای ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران بتوانیم معضل بیکاری که خود بزرگترین‌ عامل بسیاری از ناهنجاری هاست، مرتفع کنیم.

در ادامه این اردو فرماندار شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا که افرادی‌صبور و کم توقع جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

در این اردو برنامه های متنوعی از جمله برگازری کارگاه آموزشی «اثرات مخرب اعتیاد » توسط سروان تازیکه رییس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان کردکوی، پیاده روی و مسابقه ورزشی دارت برگزار شد و در پایان هدایایی به رسم یاد بود به فرزندان معظم شهدا توسط مسئولان اهدا شد.

در پایان مراسم از تلاش های موثر و حمایت های سرکارخانم ترک فرماندار شهرستان در خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توسط سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۷ ق.ظ

دیدگاه