مرد لحظات تعمق در دفتر نماینده ولی فقیه گلستان: آیت الله نورمفیدی در حکمی «علی اصغر طهماسبی» را به عنوان مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان منصوب کرد

کدخبر:۷۱۰۹۶

آیت الله نورمفیدی در حکمی «اصغر طهماسبی» را به عنوان مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای حاج اصغر طهماسبی ایده الله تعالی

با توجه به استعفای جناب آقای حاج رضا جعفری از مسئولیت دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های چندین ساله ایشان، بدینوسیله شما را که دارای سابقه اجرایی طولانی در سمت های مختلف می باشید و بحمدالله از تعهد و توانمندی لازم و تجربه کافی برخوردارید به عنوان مسئول این دفتر منصوب می نمایم.

شایسته است نکات ذیل را که همواره برآن تاکید دارم مورد توجه قرار دهید.

 

۱-دفتر نماینده ولی فقیه یک جایگاه معنوی و ولایی است و می بایست در جهت تقویت اعتقادات دینی و باورهای انقلابی و تحکیم اندیشه های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گام بردارد.

۲-روحانیت و علمای دین همواره در طول تاریخ ملجاء و پناه مردم بوده اند و لذا با تعامل با مسئولین استانی بقدر توان و در چارچوب مقررات در حل مشکلات مردم کوشش کنید.

۳-در حل مشکلات اساسی و حل محرومیت ها و نیز توسعه استان با مسئولین اجرایی همراهی و مساعدت داشته باشید.

انتظار می رود مسئولین محترم استان نیز بنا بر وظیفه الهی و شرعی و انقلابی خویش با شما همکاری لازم را بعمل آورند.

امید است با همت و تلاش و تاییدات الهی در این شرایط بتوانید موجبات رضایت خداوند متعال و امام عصر(عج)و مردم شریف و بزرگوار را فراهم نمائید.

علی اصغر طهماسبی متولد سال ۱۳۴۱ در شهرستان بندرگز با تحصیلات عالی و کارشناس ارشد امنیتی و از جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی و معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان می باشد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶ ق.ظ

دیدگاه