دکتر زینلی :مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان :جایگاه درمان تامین اجتماعی استان در آخرین ارزیابی اعلام شده با ۱۰ پله صعود جزو ۶ استان برتر کشوری قرار گرفته است

کدخبر:۷۰۷۷۵

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: رویکرد مثبت و عدالت‌محور دولت سیزدهم و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به توسعه خدمات درمانی در این استان موجب شده که بتوانیم امتیازات قابل توجهی برای مناطق مختلف استان، به ویژه مناطق محروم دریافت کنیم که با آغاز به کار این مراکز تحولی در خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان شاهد خواهیم بود.

البرز گلستان به گزارش خبرنگار ایرنا، رمضان زینلی چهارشنبه شب در همایش بازنشستگی، خانواده و جوانی جمعیت ویژه کارکنان بخش درمان تامین اجتماعی غرب، مرکز و شمال این استان اظهار کرد: جایگاه درمان تامین اجتماعی استان در آخرین ارزیابی اعلام شده از سوی معاونت امور استان‌های سازمان مرکزی، با ۱۰ پله صعود جزو ۶ استان برتر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بیشتر شهرهای استان از شرق تا غرب به خوبی تحت تاثیر تحولات و مصوبات سفر مدیرعامل به استان در سال گذشته قرا گرفتند.

زینلی خاطرنشان کرد: آن مصوبات در واقع چتر ادارات محوری را در تمام شهرهای استان پهن کرده تا مردم از حداقل‌های درمان به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با بیان اینکه کارهای خرید زمین و تهیه نقشه و مجوزهای لازم پروژه‌های مصوب سفر سال گذشته مدیر عامل سازمان به اتمام رسیده، گفت: سال جاری در واقع سال شکوفایی درمان خواهد بود و این خدمات با رویکرد توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار با توجه به شعار دولت مردمی ارائه می‌شود.

زینلی افزود: رویکرد مثبت و عدالت‌محور دولت سیزدهم و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به توسعه خدمات درمانی در استان گلستان موجب شده که بتوانیم امتیازات و مجوزهای قابل توجهی برای مناطق مختلف استان، به ویژه برای مناطق محروم استان دریافت کنیم که با آغاز به کار این مراکز تحولی در خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته ۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان افزوده شده و دستگاه‌ ام‌ارآی این بیمارستان وارد کشور شده و تا شهریور ماه در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

زینلی تصریح کرد: همچنین در حال خریداری دستگاه سنگ‌شکن برای این بیمارستان هستیم.

وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی ۲ درمانگاه و مرکز درمانی در بندرگز و کلاله، ۱۸۰ هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: با توجه به اینکه تنها در ۲ شهرستان گرگان و گنبدکاووس بیمارستان تامین اجتماعی داریم، بیمه‌شدگان شهرستان‌های ۱۲ گانه استان می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی تحت پوشش و نظر دانشگاه علوم پزشکی استان از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

زینلی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و انجام امور اداری ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، رامیان، گرگان و آق‌قلا انجام شده و عملیات خرید زمین در این شهرها پایان یافته و مرحله تهیه نقشه و مناقصه برای تعیین پیمانکار در حال انجام است.

وی بیان کرد: در ۱۸ ماه گذشته همچنین در برخی شهرهای استان مانند علی‌آبادکتول، بندرترکمن و بندرگز درمانگاه راه‌اندازی شده یا طرح توسعه آن انجام شده است.

زینلی اضافه کرد: در گنبدکاووس علاوه بر ساخت درمانگاه تخصصی، واحد اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی هم با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال بازسازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: افزایش تعداد تخت‌ در برخی بخش‌های بیمارستانی و پیگیری خرید و تخصیص دستگاه‌های تشخیص پزشکی ام آر آی را از دیگر اقدامات انجام شده در ۱۸ ماه گذشته است.

زینلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موضوع جوانی جمعیت از راهبردهای اساسی نظام است زیرا جمعیت و نیروی انسانی جوان نقش مهمی در توسعه، رشد اقتصادی و رفاه جامعه دارد.

زنگانه: ۹ هزار بیمه شده جدید در استان گلستان نام‌نویسی کردند

وی بیان کرد: جمعیت و جوانی آن از مؤلفه‌های قدرت به شمار می‌رود و همگان باید برای تحقق راهبرد نظام و رهبر انقلاب تلاش کنند زیرا ایران کشوری با منابع غنی است و نباید از افزایش جمعیت هراس داشت.

وی تاکید کرد: شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» از القائات کشورهای غربی علیه کشورهای اسلامی بخصوص ایران بود در حالی که این کشورها جمعیت زیادی دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در این مراسم گفت: سال گذشته با توجه به بیمه‌های جدید و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های سازمان، ۹ هزار بیمه شده جدید در استان نام‌نویسی کردند.

قربان زنگانه در این مراسم اظهار کرد: وظیفه ما حفظ اشتغال موجود و حمایت از ۴۶ هزار کارگاه فعال موجود فعال با ۲۶۰ هزار نفر بیمه شده اصلی است.

وی یادآور شد: همچنین ۶۰ هزار بازنشسته از خدمات گسترده تامین اجتماعی در استان در حال استفاده هستند.

در این مراسم همکارانی که در سال گذشته بازنشسته شده‌اند، ازدواج کرده اند و یا صاحب فرزند شده‌اند از مراکز واقع در غرب و مرکز استان حضور دارند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه